söndag 5 september 2010

Lördagskväll - Kräftskiva

Framåt kvällen gjorde Niklas mat, helstekt kyckling i ugn med potatis-strips.
Och det var såå gott! Inte visste jag att jag levde ihop med en sån duktig kock. ;)
Efter maten kom min syster, Josefin. För hon var så snäll och ägnade hela lördags kvällen åt att passa vår älskade lilla son.
För jag och Niklas tog volvon, drog ut på skogsvägarna och ut till Anna Bengtsson stuga.
Och där var det kräftskiva, grillning, pajer, sallader, ost och kex och en massa! På bilden: Malin, Olov, Jocke, Buddha och så Linas rygg.

Mina brudar!! Helen och Lina. :)
Satt nere på bryggan, såå otroligt vackert och såå härligt!
Dom rökte och så pratade vi en massa.


Värdinnan, Anna Bengtsson. Och så lill blondie: Liiina. ;)

Malin och Linda på bilden här neranför. :)

Självklart Bengan, nu börjar det ta sig. ;)


Grabbarana som inte ville sitta med oss pladder-tjejer: Olov, Buddha och Niklas.

Lina och Malin, igen. :)

Nu börjar det bli kväller, och vi har satt oss inne på altanen med filtar runt oss, tänt massa ljus. Spelade ölspelet, sprang och kissade lite nu och då, men mest bara myste vi. :)
Lina myser, eller äcklas (?!), av lilla mys Izza.

Helen Bengtsson. :) Min vän, som varit utomlands och blivit bruuun. Lyckost!

Avslutar med ett stort TACK till Anna Bengtsson som bjöd dit oss vildar. Var otroligt trevligt. Och en härlig avslutning på sommaren!! Och tack alla som var där.
Kom några fler framåt kvällens slut, bland annat: En saknar Tim, Trosten, Therese, "Låke" m.fl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar