söndag 5 september 2010

Fredagen - blev kanon ändå.

Fredagen slutade bra iaf. Elliot var nöjd och super glad medans vi gick på stan med Bea & Emilio, så det var skönt. Vi gick i lugn och ro och kikade. Trots att varken jag eller Bea hade några pengar.. Men blev ändå ett par fix-byxor, ett par grå byxor med stjärnor, och så tre bodisar. Det var behövligt, anser jag. Jag och Bea tog oss också en varsin korv, mums ! :)
Här sitter min lilla gudson Emilio, och ni såg ju stilen på min son. Haha. Hänger ut genom vagnen, ska kolla in däcken som snurrar. Exakt så var min bror som liten. Fick han en ny bil eller traktor som man satt på, så det första han ALLTID gjorde var att vända dom upp-och-ned och kolla hur däcken snurrade. Hiih. Sött!!
Trötta små grabbar som ville hem och sova.
Åkte till mina små syskon och gav Elliot lite mellis, yoghurt.
Sedan följde de med mig och handlade på Willy´s. :)
Framåt kvällen kom Anna, hon hade Elliot abstinens. Haha. Gosade med honom ända tills det blev dags för honom att lägga sig. Sedan satt vi, jag, Niklas och Anna, och snackade en massa skit och en del mer viktiga saker också såklart ända till halv tolv. Åt chips, choklad, drack cola och bara pratade och pratade. Men såå trevligt! Tack Anna-Panna för att du är så spontan och bara kommer, annars skulle det aldrig bli att vi ses. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar