torsdag 2 september 2010

Prinsen sover.

Ja, nu sover min lilla son. Var lite gnälligt här på slutet..
Fick inte äta mina nudlar ifred. Går emot mina egna regler och mutade honom med majskrokar. Men men, ibland måste man ta till några fula knep. :p
Hade slut på ideér förut idag, vad jag & lille E skulle hitta på. På tal om de, så undrar jag, alla mommor därute,
Vad har ni för leksaker till era små 7-8 månaders bebisar?
Vart hittar man bra leksaker?
Jaja, det slutade med att vi klädde oss och gick en promenad. Men för första gången så var det nog inte uppskattat från min sons sida. Det var lite små gnälligt.. Hm.
Men det var INTE skönt ute heller. Så vi struntade och vände och gick hemåt.
Fyy vad kallt det blåste, och i nästa stund värmde solen så man höll på att smälta bort.
Niklas ringde han också och sa att han trodde han höll på att bli sjuk, han kände sig febrig.
Och jag tror jag och Elliot känner likadant. Iaf ont i huvudet, lite i halsen, börjar bli snorig och så trött. Kan ju inte konstatera att Elliot "lider" utav allt det där, men trött och lite gnällig iaf. Så nånting fel är det ju.

Ska försöka rycka upp mig och plocka ihop lite i köket, vika en tvätt och hänga en. Sen hade jag nästan vellat lagt mig i soffan. OM det inte blir dags att börja med middagen då?!
Uscha. Jaja, ska iaf prova en ny maträtt idag. Det kan ju bli roligt, eller mindre roligt. Återstår att se. Funderar även på att sätta mig ner och läsa lite om Sverigedemokraterna, Vänsterpartiet osv. Hade fått en massa brochyrer. Och rösta ska jag ju. Men vill rösta RÄTT, om det nu ens finns något rätt parti. Hm..

Sänder även en liten tanke till Frida och hennes familj, jag kan inte låta bli att vara nervös. Sån är jag.. Hoppas allt går bra för dem.

Tjingeling!!

1 kommentar:

  1. Okej, det låter som att du har haft en vanlig halvjobbig dag. Om du ska leta efter bra leksaker så är det nog lättast och snabbast att bara leta på internet, lita på dig själv. Personligen tycker jag att du ska rösta på Sverigedemokraterna med tanke på att invandringen har spårat ut totalt men du får göra som du vill.
    Du får ha det bra. För övrigt så har du en fin blogg :).
    Med vänliga hälsningar Daniel

    SvaraRadera