söndag 26 september 2010

Så var det med de.

Tiden går så otroligt fort.
Jag hinner inte med att skriva här..
Man har fullt upp i stort sett hela tiden.
Men livet är ju underbart, iaf när jag är med min son.
Han kan få den allra mörkaste/dystra känslan att försvinna.
Vilken solstråle! Charmtroll, busunge.. allt! :)

Egentligen hade jag inte alls lust med att sätta mig här.
Jag mår inge vidare.. Men men.
Hade tänkt myst med Niklas och kolla på alla dessa filmer som går just nu på tv:n.
Men han bara pratar i telefon.. Suck!
Förstår att det är mycke tankar i hans huvud nu, kring huset och så.
Många frågor som han vill få besvarade.
Men jag då?! (haha, ego-Jenny)
Jag vill också ha lite uppmärksamhet just nu känner jag.
Jag vill också vara med i disskusionerna kring huset, hans tankar och hans funderingar.
För jag har också tankar och funderingar, kring en MASSA!
Jaja, vi har som ni redan vet varit och kollat på hus. Båda blev såld på huset. Vi har varit ner på tre banker och får ta lån hos två utav dem, den tredje skulle höra av sig till veckan. Så egentligen är det inget problem när det gäller pengarna.
Men det gäller ju uppvärmningen och så att det är Arbrå?!
Typ ingen gillar ju Arbrå?! Men det är ju faktiskt mest fördommar, så är det ju. Man borde kanske ge det en chans. Jaja, vi får se. Orkar inte tänka mer på de nu, för det har hållt en vaken nästan hela veckan.

Idag var vi bjudna på två olika barnkalas.
Melwin´s 1års dag och Emma´s 3 års kalas.
Vi bestämde oss för att ta Emma idag och Melwin till veckan.
Var ner i Lördags med Bea och shoppade presenter till lille Melwin. :)

Idag åkte vi då till Byn och gratulerade Emma.
Efter det åkte vi via Alfta till Galven och vidare ut till Arbrå.
Oootroligt fin väg, mysig!
Såg fem rådjur, och det var inte igår.
Stor handlade på Willy´s och sen beställde vi pizza. FETA som vi är.
Åt på Max igår, fy! Men snuskigt gott var det!
Är inte alls nöjd med min kropp, börjar faktiskt bli riktigt fet.
Men man har ju ett val.
Jag kan ju börja tänka på vad jag äter, och försöka röra mer på mig. Kanske börja träna?! Men ne, jag tycker ju inte det är roligt att gymma. Grupp-träning är ju riktigt roligt. Men det är dyrt med träningskort. Suck! Det får bli mer promenader!!

Nu ska jag försöka fastna för en utav de tråkiga filmerna på tv:n. ;b
Hej då!

1 kommentar:

  1. Jenny, börja träna gruppträningar med mig och Lina på oden! Kostar bara 600 kr för ett halvårs kort.. Och du är inte FET, du är så himla fin, kom alltid ihåg de! Och allt med huset kommer nog också att bli bra, huvudsaken är att ni trivs sen så ska ni skita i vad alla andra tycker, punkt slut.. Vi kommer iaf och hälsar på er i Arbrå! ;) Puuusssssss!

    SvaraRadera