torsdag 23 september 2010

Förra veckan - Torsdag 16/9

Vi tar en liten tillbaka blick.. Det här är då Torsdag morgonen den 16 September. Ska försöka dra allt lite kort.. Och vi alla vet ju hur bra jag är på att berätta nånting kort, haha.
Men men, som vanligt har vi morgonmys. Som varar ca 1 timme, beroende på hur trött mamman är. Haha.
Han är världens underbaraste unge!! Vet att jag skryter och babblar på om hur söt han är osv osv. Men de här är ju min sida, så jag måste ju få elta i vad jag vill. Och jag älskar min son och tycker att han är väldens sötaste!!

Senare efter lunchen och så, så åkte vi in till Bollnäs för att träffa mormor Catharina. Vi åkte ner på Åhléns och byte lite kläder som han fick i present av Linda och Anita. :)
Där provkörde han en Barbapapa.. hm, cykel?! Vilket som, han älskade den!
Och när han skinner upp, rynkar sin lilla näsa och rusar iväg i fullfart. Då blir ju även mamman såld, så nu måste han få en sån där. Fast (jag tycker) dom var dyr!


Åkte sedan vidare på Karlssons och Dollar.
Sedan när pappan kom hem röstade vi på Stadshuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar