måndag 13 september 2010

Bilder sen Krokanen. :)

Lill Trisse sitter på Krokanen och väntar på att mamma Therese ska komma med maten. :) Sötgubben, alltid lika glad. Hiih. :)

Stackars Emilio gjorde världens krach på torget idag, fy! Skrämde oss alla rätt rejält. Slog munnen och blodet spruttade.. :( Men gick bra, var bara läppen. Som tur var.
Bea bjöd mig på en kula, alltså en kulglass. Och guud så gott det var! Var efterlängtat. ;D


Tristan har äntligen fått sin mat, och åt duktigt. Elliot vaknade, chockad över vart vi befann oss. Satt och stirrade länge på Tristan, hiih. ;) Sedan fick E lite yoghurt, och det var mumsigt.
Kom hem sent idag.. Hade (som börjar bli en vana) väldigt mycket att prata om. Blev mycket politik (suck), men var nog behövligt! Hatar politik! Men är ju bra att få höra och få veta lite mer om vissa saker. Var en trevlig promenad! ;) Med många extra rundor, tack vare att min son slängde ur mössa och napp ur vagnen, ett x antal gånger.

Min syster har nyss varit här och kollat på Det Okända med mig. Var inte ett sånt super bra program denna gång, men är ju alltid lite spännande. Vi åt chips och glass, och så negerbollar med mjölk. Smaskens! Haha, riktiga tjockisar vi! ;)
Pappa och brorsan var och hämtade hem brorsans nya bil. Niklas har varit och klippt gräset....
Elliot har hållt oss sällskap och är fortfarande vaken.. :/
Verkar vara någonting som är fel. Han knölar in snuttefilten i munnen och verkar ha ont. :( Nu verkar han försöka bajsa.. Stackarn! Kanske han fick ont i magen av katrinplommonen. Men han fick bara några skedar. Jaja. Han spydde igen nu.. Har spytt mycket idag, och det är INTE likt honom.. :/ Hm, nu börjar man bli lite orolig..
Men kan han få magsjuka före mig och Niklas?
Det måste väl vara vi som smittar han, eller?
Jaja, ingen panik.. Ännu.
I morgon ska vi på BVC, väga och mäta. Kul!!! :)
God natt.




1 kommentar:

  1. Tack för sällskapet på stan och vägen hem :)
    Och jag håller med om att det är tråkigt med politik :P Men när folk funderar på sd vill jag göra vad jag kan för att omvända, Sen spelar det ingen roll vad folk röstar på :P
    Och vad det gäller att Tristan är snäll, så tycker jag att Elliot är minst lika snäll! Satt tyst och snällt och kika på oss alla :P Förutom när han kasta nappen och mössan på marken då förstås :P
    Hoppas vi ses snart igen! Och att det gick bra på bvc :) Kram

    SvaraRadera