tisdag 7 september 2010

Elliot 8 månader idag.

Ja, idag har vår lilla kille blivit hela 8 månader.
Det är hemskt vad tiden går fort, nästan alldeles för fort..
Tyckte man nyss var gravid, spänningen, all oro, all förväntan..
Alla dessa känslor inför ett litet under. Det var så otroligt mysigt!
Och sen kom han, vår underbare son. Och det hela blev ännu mer mysigt, man hade aldrig kunnat föreställa sig.
Jag hade inte en aning om att man kunde älska en annan människa så otroligt mycket. Det finns ingenting som betyder så mycket som ens barn gör.


Kan säga så här, nånting har hållt mig och min son vaken inatt. Mellan fyra och fem. Vad?! Det kan jag inte svara på.. Kan man få säga nånting onaturligt?! Det var iaf någon/någonting som flämtade kraftigt i mitt öra. Så kraftigt så jag trodde det var Niklas som flämtade: "Öllu" på något konstigt vis, fast ändå så lät det inte så. Det går inte att förklara. Jag trodde iaf att det var han och blev förbannad och fräste "vad vill du?". Men han sov så djupt såå djupt. Hm.. Sen så har Elliot inte blivit lämnad ifred. Någonting har stört hans sömn rejält, mellan den tiden då jag också låg vaken. Hm! Ni tror väl jag blivit galen.. Och jaa, kanske det.


Får se om vi åker in till Bollnäs efter maten. Träffa mamma en stund, och sen ska vi leka med Elin och William. :)


Niklas, jag & lille Elliot gick en härlig kvälls promenad igår i solen. Ända in till Löten, så handlade vi lite och gick hem. Jag slängde ihop ännu en kladdkaka, men den blev INTE lika god som Carolines den här gången heller. Suck! Nu ger jag upp! Sen kom hela min familj och msyte med oss framför De Okända.

Ha en bra dag! :)

1 kommentar:

  1. Ja det ska vi :) Vi åker om 11 dagar, lite feg av mig jag med, vara gravid och flyga och sen har man ju lilleman med sig också, och jag undrar vad han kommer tycka om att flyga. Det återstår att se :) Det ska iallafall bli väldigt skönt att åka och sola å bada lite :)

    SvaraRadera