söndag 5 september 2010

- En lagom Söndag.

Idag har vi varit in till Bollnäs, hälsade på min familj.
Kollade film med syster, medans mamma, pappa och bror var ute och plockade svamp.
Sedan åkte dom, och Niklas och hjälpte en släkting och plocka ur Knuts lägenhet.
Sedan storhandlade vi.
Elliot har varit så rolig ikväll, var nog övertrött, för skrattade åt precis ingenting.
Haha, men det fick ju oss att börja tok-skratta också. ;D
Sedan borstade vi små tänderna, med en rosa lilleskutt borste, vilket älskas av pappa Niklas. Hiih. ;) Han är så duktig med tandborsten, och så låter han mamma dona och borsta också. :)


Han fick äta våran mat idag, köttbullar och stuvade makaroner.
Tänkte på hur mycket salt jag hade i, så hade i princip inte i någonting alls.


Även Bollnäs har mött Edsbyn idag i dreas arena. Och jag hade vellat åka!!
Men men, allting går inte alltid som man vill.
Matchen slutade 2-2, och det blir ju snart fler matcher. En massa! ;)
Dock kommer min vän, Bea, vara hemma med liten liten bebis. Så jag vet inte vem jag ska stå med, min älskade far såklart och kanske min vän Bengan?! ;)
Vill iaf ägna Bollnäs GIF några bilder, för min son är laddad inför årets säsong!
Nu ska vi mysa!!
Äta ost och kex, jordnötsringar, chips, choklad m.m. ;)
Det blir vinter nu så man kan gömma hullet, yeeey!! Haha.
Först ta årets tredje fästing på stackars lill Majsan.
Go kväll!!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för tipsen! Det ska jag verkligen prova.. Imorgon ska här inhandlas goda fräsha råvaror ;)

    SvaraRadera