söndag 22 januari 2012

Beställt.



Dom här snygga skorna har jag klickat hem. :)
Tror jag ska ha dom på rockpartyt.
Kommer iaf använda dom ofta, OM dom är skön!
Hoppas hoppas!
Ser riktigt snygga ut iaf. :)
Idag har vi degat och tagit det riktigt lungt.
Plockat ihop en massa burkar och pizza kartonger.
Sedan åkte vi och handlade lite åt min familj.
Sedan åkte vi dit och pussade på barnen.
Guuud så man längtar efter dem!
Man är inte hel utan dom!!
Nu på kvällen har vi lekt med dem och kollar på "Alvin och gänget".
Nu sover båda sött sedan 1½ timme tillbaks..
Har nördat lite wordfeud både jag och Niklas.
Men nu sitter jag här och "blippar"..
Hoppas det blir någon bra film som vi kan mysa till sen.
Byeee!

2 kommentarer:

  1. Men gud vilka snygga skor ;) Dom där kommer passa utmärt på partyt, om du ska ha dem ;D Skitsnygga iallafall =)
    Var har du hittat dem ? Nelly. com?

    SvaraRadera
  2. Snygga, vart hittade du dom? :D
    Kramar

    SvaraRadera