måndag 23 januari 2012

Snäll mot håret.


Beställt denna UNDERBARA färg-"bomb" till mitt hår.
Den är gudomlig!!

Detta har min syster, och hennes hår är alltid himmelskt vackert.
Och jag har sprött och "risigt" hår i sig.. Så denna olja är kanooon!
Vill ju få lite extra volym på mitt hår..
Och speciellt tills vi ska vara rockiga. Så denna är ett måste!
Även mamma unnade sig detta. :)
Kära syster, är vi inte duktiga så säg?!
Hiih.
Idag har vi storhandlat.
Elliot ville inte sova eftermiddag, sa gång på gång: "Pppprupa, pppprupa"
Och jaa, när jag lyfte upp honom sprang han in på toalettan..
Och det fick mig att tänka "han menar allvar.."
Drog fram pottan och hjälpe han dra ner blöjan.
Och där sätter sig han och bajsar.
Storkillen! Såå stolt man blir som förälder. Helt sjukt!! ;)
Lagade en fantastiskt god köttfärspaj denna eftermiddag, med en härlig sallad med fetaost. Efter det åkte vi till Rensjö och hälsade på barnens farmor och farfar.
Svängde även förbi Helen & Jocke och hämtade en räkning, yeey! :P
Nu har jag haft en massa hårinpackningar i håret.
Myst lite emellanåt med Niklas i soffan..
Kollat på det där "minimodeller" (tvingade Niklas, haha), kollade även förra veckan.
Och vissa utav mammorna skrämmer ju en verkligen...?!?
Jaja, i morgon flyger Niklas tillbaka till Malmö.
En TUNG kväll, en tung morgondag och en tung känsla..
Men vi har skojjiga planer i veckan, så tiden går nog fort så pappa är hemma igen.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Har 3 av dessa produkter :P vårat hår måste ungefär behöva samma saker :)

    SvaraRadera