söndag 22 januari 2012

Kilafors Badhus - Januari 2012

Pirsen & Niklas.Lina, Helen & Frida.Jag, Lina, Helen & Frida.Snyggingen Skoglund.Karina, Therese & Anna.J&FHelen & LinaVår älskade Olov. ;)Frida & Lina.Olov. Beeeengan & jaaag.Skratt, och Fridas arm ivägen.Bubbelpool.Nyman & JockeHahaha, jag & Jonken.Kram!In i dimman bah!Bengan & jag, och så våra muggar. ;)Jocke Lind.Nyman.Fyllnicko & jag.Anton & NiklasHelen!Lina, jag & Frida.Tror han visar röven här.. tur man missade de!!
Hahaha!Therese rullar sig i snön.
Usch!! Var sååå kallt. Haha.

Tackar alla underbara människor för denna roliga kväll!
Hoppas vi gör om det snart!

Purjolök!!!

1 kommentar:

  1. Gud vilken rolig kväll ni ser ut att haft!! :)
    Vill även säga hur mycket jag gillar din blogg. Alltid bilder och mycket läsvärt :)Ha det bra, Kram.

    SvaraRadera