fredag 20 januari 2012

Måste fylla på garderoben!!

Köpte åt viran idag.
En röd bodie och en röd/rutig klänning. :)
Gammelmormor köpte åt barnen.
En turkos/rutig skjorta till Elliot, såå snygg! Och han passar såå bra i turkost!
Ett par röda leggins med ankstjärt till Elvira. Taaack! :)

Av pappas jobbarkompisar fick Elvira köpmannacheckar.
Köpte dessa, skit tuffa hängselbyxor och en gammaldags klänning!
I loooove!
Pappa Niklas betalade.
Tre stycken bodisar! Tack o tack. :)Mamma Jenny fyndade. ;)Två strumpbyxor. Alltid användbart!Jag fick mig en tröja..
Får se om den kommer användas..
Mamma och mormor tyckte jag passade sååå bra i den.. Hm. :P

Mormorn hittade detta.
Och hur tufft och snyggt var det inte då?! ;)

Dock är skorna för små..
Någon som vet någon som har en liten tös?

Har även fått en massa klänningar av Helen som hon fått ärva, så vi kan ha när vi åker utomlands. Tack världens gulligaste Helen! :)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder du köpt :) Skulle vilja fyndat lite till barnen jag med men de har redan så mycket, iallafall Linus :)

    Såg ditt sms men har inte fyllt på telen, får mina pengar på onsdag så då ska jag fylla på telen på en gång.
    Ja hoppas skorna är snygga i verkligheten också, hittade ett par andra men de fanns bara en strlk kvar på dem. Var jättedåligt med storlekar men så hittade jag dessa och jag hoppas jag kan ha dem och att de är snygga ;D

    SvaraRadera
  2. Taack! Ja precis :) Var dem jag hade tittat på men de fanns bara kvar i strlk 36 och vågade inte chansa på att jag kunnde ha dem så fick bli dem jag beställde nu. Får hoppas de är snygga och att de är bekväma ;D

    Får hänga med och åka nå tag du också då, åker ju ensam jag så :) Känner ingen som åker ;D

    SvaraRadera