torsdag 26 januari 2012

Födelsedagsfirande och Blixten cykel.

Flickan som sov en liten eftermidagslur, och sen ska hon bara stå och stå.. :)Världens gladaste go unge!!
Eftermiddagen var tuff. Elvira väckte Elliot som vaknade på HELT FEL sida. :/
Han drog mig i håret när jag skulle klä honom.. Aldrig varit med om liknande..
Blev så otroligt ledsen. Lämnade han inne, tog med mig Elvira och gick ut och hämtade bilen.
Sedan åkte vi och uppvaktade min älskade lillebror som fyller hela (otroliga) 16år.
Världens bästa bror och morbror! :)
Av oss fick han en svart/turkos rutig skjorta, snygg tyckte vi. Så hoppas han gillade den!
Åt super god smörgåstårta som min mormor gjort, åt flera bitar! Mums!
Sedan även vanlig tårta. ;)
Sedan somnade lill sessan på mormor. Myspys!
Så här gjorde mamma jämt på mig som liten, taskmört!! ;)
Men viran och jag är tydligen sååå lik varandra. ;)
Sedan åkte jag och mamma och hämtade en sen födelsedagspresent till Elliot.
En Blixten Mcqueen cykel. ;)
Och som den uppskattades!
Tack mormor & morfar!! Säger Elliot.
Barnen sover sött sen kvart i åtta. Skönt!
Jag har pysslat om mitt hår med flera inpackningar. :)
Nu ska jag snart lägga mig..
I morgon blir det stan med mammsen och barnen.
Ska inhandla massor till Egypten resan!
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar