fredag 27 januari 2012

Hela våran Fredag i bilder och en del ord..

Inatt sov Elvira sött ändå tills tolv cirka, sen var det stökigt i mer än två timmar..
Kollade på klockan 02:nånting. Så trött att man tappar kollen!
Sen sov hon med mig i sängen, lite halvstökigt hela tiden.. Hon gnäller och skriker i sömnen. Stackars lite.. :( Fattar inte vad det är! Tänder? Mardrömmar?
Barnen skulle vara runt ikring mig hela tiden denna morgon. Fick knappt göra mig i ordning. Gnäll, skrik, bus! Jätte rädd att Elliot ska råka knuffa omkull Elvira eller liknande, iaf livrädd när dom var inne i badrummet med mig. Vill inte att hon ska välta och slå sig i kaklet! Men Elliot lyssnade inte och lugnade sig, nej nej. Sen livar dom ju upp varandra så hemskt! :P
Till lunch kom iaf min mamma och mormor. :)
Mamma och jag tog med oss Elliot på stan och inhandlade en massa mediciner inför Egypten resan. Elliot var "tuff" och sprang ifrån sin mamma.. :P
Men det gick rätt bra, han är ändå övervägande bra och duktig och lyssnar.
Vi åkte sedan hem, och dom hem till sitt.
Lagade mat, vegetarisklasange! :) Smaskens! Elliot verkade inte gilla det, eller var iaf inte hungrig. Medans jag plockade undan i köket sov Elvira och Elliot satt och tittade på "spin-spin" eller nå sånt, sköpet Laban iaf. :P Trodde jag ja...
Han hade för FÖRSTA GÅNGEN i sitt liv somnat i soffan?!
Blev ju tvungen att väcka stackarn..
En trött kille!Mammas älskade lilla hjärta!!Sedan vaknade även lill viran och vi busade på, på deras rum. :)Dom var helt galna, haha! Eller iaf denne lille filur. ;)
Sprang runt, dansa och tjoa och skek. Kastade sig på golv, bord och på sin lillasyster.
Killen som älskar flaggor, har en Amerikansk och en Bollnäs. ;)
Vet inte vad han gör på sin stackars syster..?!Luringen dansar runt, runt på flaggan... ?! :D Haha!Försökte varva ner med dom, så dom åkte i baljan! :)Vildarna! ;)Busandet fortsatte! ;)
Hahaha, fattar inte vad det varit med dom igår och idag.
Mamman är heeeelt slut. :PTorkar lite tös. :)

Prinsen villa plaska mer! ;)
Gnäller ofta över fredgarna då jag är själv.
Det är verkligen tråkigt... och jag känner mig verkligen ensam..
Men.. Egentligen.. Jag är aldrig ensam, så länge jag har Er två!
Ni är ju en del av mig, och kommer föralltid att vara de! :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt när barnen kan bada tillsammans! <3
    Aha, ja sånt stör mig också! Tror folk vill att det ska se bra ut bara :p Jag hänger bara ut Jimmy när han säger något galet somatt han gått 1 mil på 12 minuter :p haha!!
    Ja det är så himla tråkigt och det känns som att mina gamla vänner tar för givet att jag ska höra av mig för dom hör inte alls av sig längre utan tycker att jag blivit tråkig för att jag tycker att det finns bättre saker att göra än att supa skallen av mig! :(
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahaha störtskön bild när Elliot håller i Elvira i fötterna, så söt med tungan :D

    SvaraRadera