tisdag 17 januari 2012

Tisdag - tösen på väg..?!

Sitter och pillar på telefonen, när en oootroligt nålig smärta känns i tån...
Mitt lilla sötmonster! ;)På väg, på väg.. ;)
Hon tar ju sig redan fram.. sakta.. men hon kan ju.. en liten bit..
Men nu vill hon till och krypa.. så snart så.
Ser så rund ut på bilden ovan.
Jag tycker verkligen INTE att han är sådär rund! :P
Älskar sina traktorer, lill hjärtat! :)Idag på förmiddagen gjorde vi oss klara och åkte ner på stan en vända med min mamma.
Hittade en massa söt till Elvira, men köpte inget, fast hon typ behöver en ny garderob. :P

Jag köpte dock en brunkräm, som jag var i stooort behov utav.

Vidare till Gärdet, butiken Liten & stor, tror jag den heter. :P
Har skänkt en massa kläder dit!
Hittade också en knatte-fnatte-tjatte tavla som jag köpte!
Helt GALEN i "Kalles brorsöner". :P Haha!
Älskat dom sedan jag var liten, verkligen älskat!

Sedan hem, åt lunch, försökte få barnen och sova.. Schii fick jag då båda river i: "MAAMAA". Bara plocka upp dem och börja leka. :P
Försökte få tag på Malin och barnen men hon har ju inga pangar på telefon så blev försent för att hitta på nånting. Men men, hoppas på en annan gång, snaaart! :)

Lekte och plockade. Packade sedan in ungarna i bilen, åkte och postade brev. Lämnde också av lite post hos en person som fortfarande får minst tre brev i månaden hit. Skiiiit drygt! Känner jag ansvar för de, och press att komma ihåg att åka och överlämna dom i tid. SUCK!

Sedan hem till mamma, varför skriver jag alltid bara mamma när heela min familj bor där? Ajja, oftast hon som bara är hemma när vi kommer. Bror och pappa kommer senare i från skola och jobb. Och syster, som ni redan vet, befinner sig i England.
Tack för god mat! Ni är snälla som tar hand om mig. :)

Fick med mig pappa på en lite shopping-runda, hör och häpna! :O
Medans for mamma, Jakob och Eric på någon information om övningskörning. Helt sjukt att lill gubben ska få börja köra bil. Han kör ju redan bil (epan), men ändå.. Var ju nyss en annan gjorde det där.. Eller var det?!? Usch, man är äldre än vad man tror. ;)

Handlade lite till min kära syster, hon fyller år i helgen. :)
Så vi ska skicka ett litet paket, hon fick ju en silverring av mig innan hon åkte.
Sedan följde pappa med mig hem, hjälpte mig in med barnen. Och lekte med dom så jag fick ta reda på i köket. Tack, tack, tack! :)
Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara familj. <3

Nu sitter jag här i min ensamhet.. Har grymt tråkigt!
Ska kanske kolla runt på lite kläder.. Hiih!

Någon som har tips på nå snyggt till ett Rock-tema party?
Alltså frisyr?
Kläder?

Ska vänta in älsklingen som nys ringde och sa att dom landat och befann sig på E4:an. :D
Pusss & godnatt!

1 kommentar: