lördag 7 januari 2012

Elliot´s 2 års dag!


Vi sjöng på morgonen.
Elliot ser något chockad ut..
Ja, det lät ju inte vackert direkt. ;)
Hade inge inslagningspapper som räckte till..
Så vad finns under filten..?!Av flinet att döma så tror jag han gillar den.. ;)
Jajjemen! Han älskar den!Gjorde klart två tårtor på morgonen, slängde ihop negerbollar.
Sedan for vi ut mot lokalen för att dekorera och fixa!Hedersgästen anlände på fyrhjulin, såklart! ;)Gammelmormor, mormor, morfar, moster & morbror kom och hjälpte till. :)
Av dom fick Elliot en dammsugare och en kaffekokare, hiih.
Och ett löfte om en cykel till sommaren. ;)
Brummar stolt runt på fyrhjulingen!
Mer stora paket. ;)
Fick en snowracer av sin farmor och farfar.Av Eva och Patrik fick han en gul grävmaskin/traktor.Av gammelfarmor och farfar Åke fick han en Rorri lastbil med Rorri i släpet.
Av Barbro och Björn fick han en husbil.
Av Ulla och Ragnar en bok.
Av Pär, Eva, Jonathan och Andreas fick han en hemma gjord lastbil och en annan last bil med någon slags snurra och en gubbe som körde den.
Vi sjöng för honom, och sedan blev det dags att blåsa ut ljusen.Måste ju smaka av.. ;)Men godast är ändå negerbollar!! :)En liten prinsessa!! :)
Hon ville sitta med morbror Jakob..
Men då blev det lite svartsjuka..
Elliot´s "kaakok".Kanonbild på Elliot´s farfar, faster och pappa.
Av Emma och hennes familj fick han en grön skoter som lyser och "brummar".Av Faster Carro och Calle fick Elliot den oranga grävmaskinen han bär på, och en större lastbil som den där ska stå på släpet på.
Pappa, min kusin Edvin och kusin Louice´s kille Jocke.
Min kusin Louice och min faster Mia, men Elliot. :)
Av dem fick han en turkos lurvtröja från Didriksson och ett par strumpor "busig".
Elvira myser med Louice. :)Uppe från vänster Edvin, (pappas lillasyster) Mia, pappa, bror.
Nere från vänster Louice, jag & syster.
Fullt ös heeela dagen.
Massa lek, bus, paket och fika!
Tusen tack alla nära och kära för paketen!
Elliot är var bra trött nu framåt kvällen, så han sover nog gott!
Måste ladda om inför morgondagen då alla små kompisarna kommer! ;)
Jag har bakat två till tårtot ikväll.
Benen värker och jag är suuuper trött!
Så nu blir det sängen. För i morgon ska jag dekorera tårtorna och göra fler negerbollar, gick hårt på dom. ;) Hiih!
Gid natt med Er!

2 kommentarer:

  1. Vad mycket härliga bilder! :D
    Vart har du köpt hårbandet? Jag är på jakt efter ett till Viljas dop :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick komma idag :) Supertrevligt, och supergott fika hade ni ;P
    Hoppas vi kan ses något till veckan, bara höra av er om ni har tid, vi har inget planerat än ;)
    Kram

    SvaraRadera