lördag 28 januari 2012

En nyklippt snygging!!

Sålde syskonvagnen idag, katsching! Det behövdes till vår semesterkassa! ;))
Sedan tog mamma och pappa barnen så jag och brorsan kunde hänge med Jessica till Stagårn för lite rally på isen. ;)
Grymt roligt och trevligt!!! Träffade även en massa andra godingar där.
Morsan var ju liiiite för dåligt klädd, såklart. Men jag överlevde hela dagen. ;P
Middag hos familjen, lax! Mumma!!
Sedan rakade vi sidorna och klippte luggen på denna lilla herre. ;)Och vilken snygging!! ;) Eller vad säger ni?
Så underbart fin! Stoltaste mamman i hela världen! ;)Sötskruttan mumsar krokar, skööönt åt tänderna/tandköttet.Tooook! ;) Och läser Rorri boken.Börjar bli snorig, typiskt!
Sussar och sussar sig med tröjan så han nästintill får sår.. :(Mumsar salta pinnar med idolen och förebilden, "gaakok". ;)Jakob följde med mig och barnen hem, hjälpte mig in. :)
Snäll som han är! Just nu myser han med Elvira så jag ska få blogga.
Måste ju visa min älskade syster hur snygg Elliot blev i håret. ;)
Vi har mumsat pop-corn!
Trodde lill skrållan skulle sova, för hon var sååå trött..
Men ack så fel man kan ha!
Hoppas på mer sömn inatt iaf.
Snälla?! :)
Godnatt mer er andra iaf!
Imorgon ska vi kolla bandy, då Sverige möter Finland. Viktigt! ;)

1 kommentar:

  1. Åhh vad fint han blev ;) Supersnyggt, och snygga kläder hade han :)

    SvaraRadera