onsdag 25 januari 2012

Spooky stuff... ?!

Ja, ibland funderar man på om man håller på att bli knäpp.. Men men.
I måndags efter vi varit och handlade satt jag på golvet yup ute i hallen och plockade upp varorna, Elliot och Elvira var inne på deras rum och lekte, Niklas var och körde ut bilen.
Då ser jag en gestalt snett bakom mig vid Elliots klädhylla, vrider mig om och får nästintill en hjärtinfarkt! Blev så sjukt rädd! Gestalen försvann nästan på en gång, men ändå!
Trodde det var Niklas som smygit sig in....
Helt omöjligt egentligen då våran ytterdörr är tung och det hörs verkligen när man öpnnar och stänger den. Jaja.
Morgonen efter sitter Niklas och Elliot och myser i soffan. Går upp och in på toaletten föra tt byta blöja på Elliot. När han kommer tillbaka hör han någon säga: "Hallå...".
Niklas fäktar runt med huvudet för att försöka se mig, men ack nej. Jag låg kvar i sängen och myste med viran.. Hm!
Och Niklas tror knappt på sånt här.. Men han var bra likblek när han berättade det hela.


Sedan gjorde vi en varsin sån här goding!!
Alltså den var tiogånger godare än den ser ut.
MUMS! Härligt och skämma bort sig sådär ibland. ;)
Tillbaks det det lite mer spooky...
Vaknade så här en morgon...
Kanske syns dåligt.. Men det är en hand. Eller fingrar..
Någon som ville strypa mig..?!
Haaha, kanske. ;)

2 kommentarer: