torsdag 19 januari 2012

Borde inte skriva, men gör det ändå!

Nu tänker jag klaga av mig här fast jag inte borde..
Men just nu skiter jag i det! Är så jävla less och förbannad.

Både jag och Niklas var uppe med Elvira inatt, slutade med att han gav välling.
Sedan efter de sov han som en stock. Jag sprang och gav nappen och gav nappen och gav nappen. Varje gång Elvira vaknat och försökte somna om snarkade Niklas som en galning, så då vaknade hon om.
Jag smög tillbaka till sängen, knuffade på Niklas.. gång på gång på gång.. PÅ GÅNG!
Försökte frässa att han fick banne mig lägga sig på soffan, man han fattade inte vad jag sa.

Imorse när Elliot slog upp ögonen 07:20 var vi båda rejält trötta. Jag helt död, med värkande hals. Men! Ändå säger och tycker Niklas att jag borde kliva upp. Det jävla aset (ursäkta!). Men så kände jag!
Han suckade, stönade och surade sig tillslut upp ur sängen. Vilket resulterade i att jag var så förbannad att jag inte kunde sova någe mer.
Vet ju att han iaf går ut och lägger sig och sover i soffan och låter Elliot roa sig bäst han vill. ÅH!!

Om han bara visste hur det är att vara själv varannan vecka och verkligen sköta ALLT! Inte en minut eller sekund går nästan åt till dig sjäv.
Förra gången han var hem gnällde han över att han inte fick dricka sitt kaffe medans det var varmt.. Alltså VA?! Det kan gå HELA dagar innan jag ens hinner äta nånting!

När han är borta (såklart fattar jag att det måste vara sjukt jobbigt, grymt jobbigt) väljer han iaf när han ska gå och lägga sig. Men dom är i baren, surfar på datorerna, kollar filmer, går på bio.. så dom lägger sig inte förän tolv. SKYLL ER SJÄLVA!!
Jag väljer inte att kliva upp (eller om jag är vaken) elva med Elvira, och sedan kanske vid fem igen. Och sedan sover hon som en stock och då vaknar nästa och då är det bara att kliva upp!

Tror killar/mär är rejält bortskämda!!

Jag kräver en ändring!
Jag vill också bli ompysslad, lite bortskämd med sovmorgon/ompyssling/FÖRSTÅELSE!

ARG!!!

1 kommentar:

  1. gud vad jag skratta när jag läste: De jävla aset ! haha.

    SvaraRadera