tisdag 31 januari 2012

Men alltså allvarligt?!?

Jag vet inte varför jag ens skriver och försöker förklara mig här. Jag vill bara få ur mig de!! Jag är så totalt jävla slut och färdig som männsika. Mer död än levande!! Jag fattar inte hur min kropp fortfarande kan fungera (hjärnan har då NÄSTAN helt lagt av).
Inatt skrek Elvira i tre timmar. TRE TIMMAR?! Varför ger man sig bara inte och somnar?! Efter en timme borde hon väl iaf ge sig och tänka att "okej, mamma kommer inte att ta upp mig".
(fast hon ligger i sängen med mig.)
Nej men typ!!! Daaaamp. :P
Som ni märker är jag bra less, helt slut i huvet och allmänt grinig och gnällig...
Likaså är det med mina stackars barn.. Griniga, gnälliga OCH sjuka!
Båda har 39 i feber. Not nice!Så rödblommig.. lilla pyret!!
Elliot är det som vanligt FULL FART på!
Även fast han haft hög feber idag springer han runt, hoppar, tjoar, skriker, dansar.. ALLT! Han måste ju vara speedad av febern eller något liknande. Han är INTE sig själv!
Jag vet att det varit mycket gnäll nu. Men ni anar inte hur sjukt jobbigt det är att sköta två barn HELT SJÄLV 24-7. Det är grymt! Och jag vet att jag själv valt det och bla bla och osv osv. Men jag måste få yttra mig. Jag måste få ur mig lite aggression/ledsamhet på någe vis!!
Jag älskar mina barn, mest av allt i hela världen! Men! Jag önskar verkligen att jag hade mer energi, mer ork så jag skulle palla vara vaken dygnena runt, ta hand om och sköta om mina små barn. MEN, det har jag inte. Jag är ingen supermamma! Ingen "hero"!Lämnade bråkfia själv medans jag bäddade nytt i sängarna, då hade hon krypit fram till brorsans garderob och rivit ur hans pyjamaser.. :P Haha!


Är enormt glad att det är sista dagen som "ensamstående", för inatt anländer äntligen Niklas. Tack gode gud! Att jag får hjälp en natt med barnen, bara en natt skulle räcka, bara så jag får ta igen mig liiiiite. Bara han skulle kunna ta ett grinigt, gnälligt mammaklängdande barn. Bara att han är hemma till middagen då barnen oftast är som tröttast och jag stressar på med maten. Eller till läggningen då båda är suuuuuper trötta och bara vill i säng, helst samtidigt, men det går ju inte. En måste alltid vänta.. Jag har inte fler armar och jag kan inte klona mig. :P

Men nu så.. Tack och lov!
Kolla Top Model. Hungrig som ett as!! Som vanligt om kvällarna. Ge mi en STOR, FET chokladkaka!!! Mums!!!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar