onsdag 25 januari 2012

Storstaden med Malin & Linus. :)

Lillprinsen vill promt ha mackan på blixten tallriken. ;)
Var så snäll och hjälpsam hela morgonen.. sen cirka fyrtio minuter innan avfärd vände det till vild- och bushet. ;P Åh, slut man blir ibland..
Glömde halvt sminka mig, Elliot skulle inte med..
Fick tillslut med han till bilen genom att sätta ner honom i pulkan.
Bar en svintung tegelkloss till skötväska och en tung, motstretande dotter.
Hade sån mjölksyra när jag kom fram till bilen så klarade kanppt av att lyfta in barnen.
Åkte sedan med Elliot till mamma där han fick leka med henne och min mormor.
Medans åkte jag och Elvira och tog ut pengar, sedan förbi Öppna Förskolan och träffade Elin. Köpte lite kläder av henne efter Maxis. :)
Jätte fina! En vårjacka med mudd, ett bamse set med shorts o linne, en blixten pyjamas, en blixten huvtröja och en t-shirt med biltryck på ryggen.
Fick även silvershampoo av henne, så underbart snäll! Tusen tack. :)
På Ålhéns mötte vi sedan upp Malin och Linus. :)
Gick runt i massa affärer, sedan lunchade vi på Krokanen.
Tacotallrik, mumsigt värre!
Barnen kände, klämde och drog i varandra. Sötisar! ;)Sedan kollade vi i fler butiker.
Blev en dregglis till viran, en blixten och en bärgan till Elliot och sminkborttagningsmedel till mig själv. :P
Har varit en lugn, mysig och trevlig dag! Så tackar Malin och Linus för de. :)Hem till familjen på Ren igen. Var bara min mormor där.
Jag åkte och hämtade Jakob på skolan.
Sedan hämtade jag även mina nya skor..
Och såå cool dom var! Riktigt snygga! :)
Åt med min mormor och bror. Sedan var dom snälla och hjälpte mig hem.
Elvira har ätit jätte, jätte dåligt idag.. Tråkigt men sant! :(
La båda barnen sju... Men nu har jag hämtat henne igen!
FAN! Igår sov dom tidigt och bra båda två.
Jag som tänkt skriva CV.
Fan, fan, fan! :P
Måste ta en gnällig tjej!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar