söndag 29 januari 2012

Så fruktansvärt sliten..

Morgonmys med min prins! :) Han myser mest med Blixten och Bärgar´n.
Inatt har BÅDA varit vaken.. vilket resulterat i en HELT SLUT mamma!Tur dagen började riktigt lungt.
Tvättade, kollade på spöket Laban, sedan blev det frukost, vindruvor och bandy-VM.Härliga seger för svenskarna! Dock tråkigt att det inte blev nå mål för finnarna och alla våra Bollnäsbor där.. :PBus viran kastade sig ner från soffan och hamnad här. :P
Jag höll i henne under "fallet".Överlycklig när hon lyckades nå och slita tag i mammans tomma vattenglas.Myste på medans brorsan sov eftermiddag. Kollade film och tvätt VM var det hemma hos oss, ska försöka få undan allt nu... :)På eftermiddagen fick Elvira youghurt, och så sa hon "nam-nam". ;OToktjejen! ;)Är helt slut idag. Alltså helt färdig! Fattar inte att jag överlevt dagen. Så hemskt har det varit. Det har bränt bakom ögonlocken och huvudet har värkt.
Men men, man klarar så mycket mera än man tror.
Det har varit lungt idag, Elliot är snorig och verkar allmänt pömsig. Myser bara med nappen och snutten, och är emellanåt lite vrång och småjävlig. :P
Elvira sover en massa små stunder under dagen hon ockå.. Måste ju komma nå mer tänder snart??!?
Efter middagen idag så kom mamma och pappa.
Pappa passade barnen så jag och mamma kunde åka och handla.
Tusen tack för de! :)
Nu sitter jag här igen, MED Elvira.. som såklart INTE vill sova. Slumrade bara tjugo minuter. Blir så slut. Får aldrig vara själv, aldrig bara sitta lungt och andas.. ÅH!
Jaja, ska försöka lägga mig i soffan. Kanske ta en dusch.
Är så trött så skulle bara vilja gråta. Känner mig alldeles skakig och gråtfärdig.
Och i morgon ska man på minnesstund för Jocke.. Fy fan! :( Ett helt år sedan. Sjukt!! Är jag lika trött och less som nu kommer det väl komma någon tår i morgon.. :/
Godkväll!

1 kommentar:

  1. Gud va sööt! :D

    /Louise
    http://louiiiiiseee.blogg.se/

    SvaraRadera