söndag 15 januari 2012

- Mina små busfrön!

Har hållt på med mitt hår nu i några dagar..
Vill bli super blond igen.
Och jaaa, jag vet alla era kommentarer!
"Du är mamma nu Jenny, då är man inte såå blond".
"Fjortis-blond"
"Det är inte inne att vara så där fejkad nu"
osv, osv..
Men nu är det så att jag trivs oftast bäst i att vara super blond, iaf längst. Blir jag brunett ångrar jag mig och vill blo blond igen efter bara någon vecka. Och "mitt emellan" som jag varit nu trivs jag inte alls i.. Jag vill inte vara mitt emellan. Jag vill vara antingen superblond eller kolsvart. Typ! :) Så nu är jag kritvit i håret, på vissa ställen, annars gul. Jättesnyggt! Njaaa!
Mamma och jag försökte fixa till det igår med ytterligare en färgning, men vette tusan.. Antingen är man bara ovan att vara såhär ljus igen, eller så är det nå fel.. Får se om vi köper ytterligare en färg. Tappar väl håret snart..
Till saken! Igår när jag stod och blåste håret inne på toaletten så lekte barnen inne i vardagsrummet. Jag springer med jämna mellanrum ut för att titta till dem. Och andra svängen jag var ut fann jag dem liggandes såhär under torkställningen. Haha, toookungar!
Vet inte hur lill viran tar sig fram.. om det är brorsan som knuffat på henne dit eller om hon ålat och dragit sig fram själv. Hon gör ju det för fullt! Även att hon åker på stjärten på nå vis (preciiis som mamman när hon var liten). Hiih. ;) Men sådär långt?!? Jaja, hon kanske kan mer än vad mamman vet om. ;)Där under låg dom och sneglade på filmen "bilar", skrattade och busade.Kompisen i spegeln! :)
Bara för att jag tog fram kameran slutade hon att pussa sin egna spegelbild.
Alltså det var inte dåliga små pussar heller..
Riktiga låååångtradare. ;)
Storebror undrade såklart vad vi höll på med, och kom också och ville vara med.Tänk att torkställningen kan vara så rolig då.
Här leker dom igen. ;)Så glad att dom har varandra!! :)
Märks att Elliot alltid vill ha henne med sig nu.
Och Elvira vill ju alltid vara där han är!
Det värmer såå i mamma hjärtat!

1 kommentar:

  1. Såg ditt sms :) Ska fylla på telen i slutet på nästa vecka :D
    Verkade lite krånligt med länken där. Man regisrerar sig och sedan läste jag lite och kopierade en kod så man fick länken på sin blogg sen tjänar man pengar på de som klickar och registrerar sig vidare :) Är ju lättförtjänta pengar och vissa tjänar ju lite extra iallafall så jag hoppas på att göra det jag med :D

    SvaraRadera