onsdag 19 september 2012

12 stygn och en UPS "sten" lättare!!

 Lycklig tjej igår!!
Hade en total stressig, monster dag.. men men.. I survived!
Först sov vi över, barnen hade varit uppe och stökat under natten så jag och dom var helt slut.
Stressade till dagis, sen vidare för mig för att ta bort mina stygn.
Var mamma som fick den äran att busa och nypa mig lite extra!
12 eller 13 stygn är nu borttagna! Sköööönt!!
Gjorde ont och sved bra nog på vissa då läkaren verkligen sytt åt HÅRT.
Många stygn hade växt in i huden.. Jaja, tur man fött barn! ;)
 
Efter det upptäckte jag vårt däck på bilen.. typ tomt!
Samtidigt som jag skulle träffa en tjej för att sälja iväg en klänning. Oh my!
Handlade, hem med de.. Dammsög. Läste på lite engelska.
Hämtade barnen, lagade lunch, i säng med barnen. Läste mer engelska!
Sen när Elliot vaknade var han jätte snorig, ville verkligen inte åka någonstans sa han.
Så då ringde jag hit barnvakterna, alltså.. Gammelmormor, morfar och morbror Jakob.
Så dom kom hit och lagade mat istället medans jag får upp till UPS för min andra intervju hos dem.
Pjuuuu! SÅÅ nervöst!
 Men nu när det är gjort är det som en stor sten lyfts från mina axlar!
Haft en sån press på mig själv!
Och egentligen.. jag ska bara vara den jag är, göra mitt bästa.. Gillar dom det inte..
Soo.. their loss! ;P
Sen åkte jag hem och bara myste med mina barn!! Lekte och gjorde allt de ville! Kommer sakna dom så otorligt mycket dessa dagar. ALDRIG någonsin varit ifrån dem så här länge! Guuuud.. ;(
Jag och Malin tillbringar väl lördagen gråtandes i varandras armar efter våra familjer! Haha, nedå! ;)

Måste bara säga de.. Ser ni PROFFS BYGGAR´n eller ?!?! ;)
Så duktig Ellepelle! Vet inte när han lärt sig bygga såna här torn. Han imponerar då på sin mamma ständigt! Förr var det ju alltid en annan som byggde och han rev och skrattade så hjärtat bara bubblade. <3 det="det" fort="fort" g="g" p="p" r="r" s="s">
 Koncentration på hög nivå! Både från Elliot och från systern som planerar riva. ;)
 VILDA! ;)

 ÖÖH! Snackar du med mig?!
 
Haaha. SPEXAR´n!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar