söndag 2 september 2012

♥ Pysslat!! ♥

Köpte jag av en kvinna i Hudik, 50:-
FYND!! ;)

Köpte jag för 200:- av en tjej i Bollnäs.
 
Sedan har jag slipat, målat, handlat, pysslat, klätt om..
Och så POFF!

 TAA-DAA!
Är super nöjd. Den är så fantastisk mysig! I LOVE.
Nu vill jag ha mitt hus och fylla ut.. ;)
 
 
 Den här är inte riktigt klar.. Men kunde inte hålla mig.. Vill visa! ;)
Hiih. Det som sakans är lådorna. Håller på och ska skruva på porslinsknoppar.
Tror det kommer bli riktigt, riktigt bra.
Och en sån skillnad!!
ELLER ?! ;)


ÄLSKAR den här också!!
Även barnen är tokig i dessa möbler. Båda barnen klättrar upp och myser i dem. ;)
 
GE MIG HUSET NU DÅ!!!
GODE GUUUUUD, JAG BEEEEEER!!

4 kommentarer:

  1. Nej men guuud vad fin den blev! :D Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Gud så snyggt!

    Du borde verkligen jobba med inredning. Så himla underbar smak och som du fixar hemma hos er önskar jag verkligen jag hade öga för här hemma också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud så roligt, tack snälla!! :) Drömmen är ju att få jobba med inredning, och kanske ett litet café. ;) Hiih. Drömma går ju!

      Radera