måndag 10 september 2012

Febernatt.

Vilken natt!!
Barnen har haft feber och inte alls kunnat sovit särskilt bra.. Jag har varit vaken 23-00, 03 och 07. Niklas har varit uppe 01, 04 och 06. Fattar inte!! Nästan varje timme på hela natten. Känner mig dödligt trött!! Åh. :( Barnen sover nu.. Är nästan så en annan funderar på att göra samma sak.
Niklas är på hc för att kolla upp nå läskiga svullnader och utslag han fått. :/

Jag sitter och försöker träna Engelska. Vill prestera bra på min kommande arbetsintervju hos UPS. Men det är inte lätt.. Engelska är en färskvara (språk över huvudtaget), man måste prata och skriva de ofta annars försvinner det. Suck.. Känner mig riktigt ringrostig. :P
Sen är det även ett Matte test.. Så bye bye Jenny! Då är jag KÖRD!

Men men, ska gå dit, göra mitt bästa! Vägrar ge mig nu när jag kommit så långt!!

Men säger nog godnatt nu en stund.. zzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar