fredag 28 september 2012

Underbar förmiddag i skogen med Malin och barnen.

 Mycket intressant stubbe tyckte "stor pojkarna". :)
Var populär direkt när vi anlände och när vi skulle hemåt.
 Linus.
 Nyvaken Elvira.
 Tror inte det finns nå bättre än vattenpölar. ;)
 Lintussen Linus. :)
 Sötsmulan Elvira. :)
 Fina grabbarna står och kollar in vattnet.
 Hahaha! Malin ställde upp Liam för ett kort.. Elliot som aaaaldrig vill vara med på kort ställde sig såklart i vägen.. Och de roliga är att dom gör EXAKT samma minn.. ;)

 Försökte mig på ett naturfotografi på den vackra växbo skogen.

 Grabbarna kikar ut på bron. :)

 Modell killen Liam. Så fin!! :)
 Hiih. Och så min modell då såklart med tungan ute! ;) Så söt ändå!!

Några som älskar att vara ute! ;)

 Söta gänget! Hiih.
 Mumsar bulle och saft!

 Mina två <3 p="p">


 Min fina prins!
Men sen tröttnade han på mamman och kameran..

 Min prinsessa!

 Kikar på kompisen.. ;)
"Woopidoop, för jag vill va som duuu-uu! Jag vill se ut som du, gå som du.. uuu!"

 Linus totalt orädd. Kastar sig fram mot vattnet. Tur mammaMalin är med! ;)
 Barnen skulle ha koja och stänga in sig.. Hm.. ;) Ideér dom har!!
Tur Liam hade en ficklampa. hiih. Som Elliot älskade! Ska försöka leta en sån i julklapp till honom. Eller om han får en ändå.. :)
Tusen tack för en underbart trevlig eftermiddag!! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar