torsdag 27 september 2012

Hunnit med en del idag. :)

 Coolaste sötis bruden i stan!! Hiih. Påklädd och klar för en runda på stan. :)
 Tog såklart en tur med bilen också medans mammans klädde på sig och brorsan Elliot.
Min lilla prinsessdocka!!
 Sötis brodern springer runt i pyjamasen än..
Han var inte lätt att fånga in idag.. Han är inne i någon slags trots. Yeey!
Åkte sedan ner på stan och mötte upp pinglorna Elin och så Malin med hennes små pojkar.
Super trevligt och vandra runt med dem och kika lite. :)
 
Hunnit med en del idag. Efter stan och lite shopping åkte vi hem och sov.
Eller barnen sov. Jag vek tvätt och plockade ihop det här kaoset! :P
När barnen vaknade åkte vi på ICA träffen och skickade återigen in min HTC.
Sedan sökte jag ett jobb.. Sedan ner på stan och bytte lite grejer.
Hem, lagade mat, åt maten, tvättade av ungarna, diskade undan osv..
Sedan drog vi igång med bullbakning då min jäst gick ut idag.
 Sist jag gjorde bullar lyckads jag inte alls..
Men denna gång lyckades jag verkligen riktigt bra.. alltså riktigt bra!!
 Fick hjälp av denna söta lilla donna! :) Goding!!
 Ser ut som hon har en snusprilla inne! HAHA! ;)
Barnen fick äta bullar till kvällsfika, hihi. ;) Och så ville dom ha en kallkorv. ;)

Har nyss duschat.. Så nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på mina bra serier. ;)
New girl och så.. Kanon roliga!! hiih.
Har rensat kamerorna utifall jag och Malin sticker iväg i morgon och fotograferar barnen i skogen. :D

Puss och godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag vill komma och äta bullar! Såg riktigt goda ut :) Tristan vill leka med E;na också ju ;)

    SvaraRadera