onsdag 26 september 2012

Våra finaste! ♥ ♥

 Har haft en hemsk förmiddag med mina små barn.. Dom har testat sin mamma till det yttersta.. Och jag har varit febrig, slut i kroppen och allmänt trött och seg.. Så det har inte varit varken roligt eller lätt. Men men.. Skulle leta fram ett par byxor snabbt, byter om, kommer ut i vardagsrummet.. Då har Elvira hunnit tagit fram tvättmedlet och står och häller ut lite här och där i soffan.. SOFFAN!
Sedan river dom ner Elviras fot och hand avtryck.. Det hängde på väggen.. VÄGGEN!
Fattar ni vilka vilddjur.. Och det är ju inte ens hälften av alla "duster" vi haft idag.. Pjuuu!
Men efter lite lunch och sömn.. För båda mamman och barn.. Så vaknade Elliot och var mer harmonisk.. en stund iaf. ;)
Satte oss i soffan och läste traktortidning, såklart! ;)
 Snyggingen i sin nya Englandströja!
 Lockar lite på Maja! Kom och mys Majsen! ;)

 Den här sprejen använder vi till barnens hår då det är tussigt och tovigt! Kanon. :)
Och toffs i håret är det som gäller nu när mamman är hemma igen. LOVE IT!!
Elvira har också sin nya tuffa tröja.. Står just Love it på den också! ;)

 Saft i Musse flaskan.. Mums!
 Snygg i nya outfiten från England.. Här skulle vi till dagis och hämta fotografierna. :)

Elliot också i sin snygga outfit!

Mina älskade hjärtan, hatar när vi är arga på varandra och bråkar och tjaffsar..
Gör så ont i mammas hjärta.. :( Förlåt mig.

Åkte till mamma, pappa och brorsan och åt.
Sedan tog vi en rundtur i våran bil. Brorsan fick köra. Så grymt duktig han är alltså!
Mognaste 16åringen nånsin. Världens bästa morbror! :)

I morgon åker mamma och pappa utomlands..
Jag och barnen kommer vara helt själva hela helgen.. Inte min familj och umgås med och inte pappa Niklas.. :(( Fyy!
Men de ska nog gå bra. Får hitta op nå skoj. :) Byee!

1 kommentar:

  1. Så söta dom är :D
    Och kläderna satt ju perfekt på dom :)
    Modelejon redan nu ser det ut som ;)

    SvaraRadera