tisdag 11 september 2012

Busbarnen på dagis.. :)

Lill snuttan ser nånting som hon verkligen vill ha!! Kolla ögonen. ;) Hiih.
 Sitter och blåser på foten. Jobbigt att race:a så fort! ;)
I morse åkte vi med barnen till dagis. Elvira försvann direkt efter att hon suttit i hallen och visat alla sina strumpor i kanske fem minuter, haha. Stolta tjejen! ;)
Elliot var lite mer tveksam.. Ville gära haft med sig mamma och pappa.
Men bästa kompisen Tristan kom och mötte oss direkt "Elot, Elot". Sen sprang han också in till fröknarna och övriga kompisar och berättade att "Elot" var där nu. :) Söits!! Hiih.
Går så mycket lättare att lämna Elliot när Tristan är där. :) Så vi sa med Tristan kan visa dig bilarna så kan ni leka. Och vips!! Tristan tar med sig Elliot till bilrummet. "Hejhej" säger Elliot och vinkar innan han springer iväg med Tristan. Så skönt! :)

Efter att ha lämnat dom åkte vi hem till min mamma. Brorsan var på väg till skolan och mamma sprang runt i morgonrocken då hon inte började förän 15:00 idag.
Fyllde i en massa pappaer angående min HTC. Pratat med Försäkringsbolaget och dom går in och betalar halva kostnaden på 2 962:- så det känns ju helt okej. Lite tur man hade där att vi la till den "drulle" försäkringen!!

Åkte ner på stan och sprang in på Länsförsäkringar och dom faxade iväg papprena till den där tjejen som skulle föra över pengarna på mig.
Sen tog jag och Niklas oss en fika på NK. :) Mys!

Jag ringde också Halebop som ville ha min underskrift på att jag Godkände beloppet och reparationen. Den ville dom ha skriftligt. Men när jag gick på över att jag åker till London nästa vecka och måste ha en telefon så godtog han min godkännande genom telefonen. OM jag lovade att skicka in en underskrift så fort som möjligt! Så bara hålla tummarna nu att jag får moibilen innan jag åker!! :)

Sen åkte vi och handlade lite på Dollar och Rusta. Bara tvål och sköljmedel. Och just, ett väggord. :)
 Sötsnuttan!!
Sen åkte vi och hämtade hem trollungarna. :)
Elliot var så trött så protesterade mest, suck.
Sparkade av sig stövlarna och betedde sig inte alls bra. SUCK, så jobbigt det är när han är sådär! Gruvar mig verkligen för att hämta dom själv resten av veckan.
Plus att han gärna vill äta med barnen på dagis.. Så får man försöka locka med att vi ska göra nå gott hemma.. Jovisst sörru!!
Prinsen var iaf gladare efter lite sömn. :)
Busade på med sin syster! ;)


 Ääääälskar när han skrattar så här hjärtligt!! Han har sånt underbart skratt!!
 Och så den här älskade lilla tokan. ;) Hihi. Brummar på med hela tungen ute. ;)

 Jag och mitt minsta lilla hjärta!! :) Hon är såklart sur på bilden då hon gärna ville hålla kameran! Men nej nej, inte mammans NYA kamera! Den SKA hålla ett tag nu!

Grejjar med munnen hela tiden. Tror det är någon som är irriterad och har ont. :/ Stackarn!!

Niklas har nu åkt igen. Tråkigt tråkigt! :( Och när han kommer hem tisdagnatt åker ju jag och Malin till London Onsdagnatt.. De är när nu!!! ;) Hiih.

Får se om jag bjuder över Therese ikväll. ;)
Känner mig inge fräsch och lägenheten ser ut som en jätte har kommit och skakat om. :P

I morgon kväll blir det middag på Tranan med mina flickor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar