onsdag 12 september 2012

Hurtmorgon eller stressmorgon?! ;)

Lämnade av mina älskade små trollungar på dagis i morse. <3 p="p">
Men! Det var ju inte bara de inte..
Elliot skulle plocka löv på vägen till bilen (vi var redan lite små sena, som vanligt) men det är ju så gulligt att han älskar naturen så mycket! Blommor och löv och allt vad det nu är. Så underbart! Så självklart ska han få dona med de.
Elvira höll mig sött i handen och vi försökte skynda oss med ett, två, tre, fyyyr.. osv osv. Skrattade ch tyckte det var roligt när mamman stampade på.
Vid bilen krånglar Elliot med att han vill stänga alla bildörrar som jag öppnat, och de får han ju såklart. Men! Sen ska han öppna och stänga flera gånger, och njaa.. De vill inte mamman när det redan är ont om tid. Vilket resulterar i en förbannan och arg liten kille. Pju! Som inte var lätt att sätta fast i bilen..
Gasar iväg. STOPP!
En lång, låååång lastbil har ställt sig raklång över vägen för dom skulle lasta på en skogsmaskin. SUCK!
Gör världens U-sväng. Gasar på och runt allting förbi ICA. Ghaaa!
Framme! S¨å tur att fröknarna är lugna och goa. "Det är ingen fara, ta den tid ni behöver. Ni kommer när ni kommer".  :)

Sen åkte jag hem.
Har precis kommit hem från en ca timmes promenad. Gått bortåt Rabo, skönt!!
Nu är jag nyduschad och tänker åka på jakt efter paket till en underbart fin människa som fyller år idag. :) Hoppas hitta nå fint!!

Hörs mera sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar