söndag 16 september 2012

I lingonskogen. :)

Efter maten åkte jag och lämnade av barnen hos mamma och pappa, sen kom Malin och plockade upp mig. Sen for vi till skogs för att plocka lingon. Kanon mysigt!
Kacklade på i ett så inte björnen skulle komma och ta oss. ;) Hiih!
Fick med en massa annat också, inte bara lingon.. Men dom hade varit där och röjt, så en massa små pinnar följde med och ett o annat blåbär. ;)
Så skönt att får vara ute på i naturen! Tack min fina vän!

 Vår stora fundering.. Vad är detta?!
Ser ut som om någon vräkt i sig Lingon och sen spytt upp de ?!!

Sen min andra fundering.. Vilka skor ska med till Englaaaaaand?! ;D

 Försökte få på bild hur min nya lampetter blev, men sååå svårt!! :P

Sitter här med färg i håret nu. Mamma hjälpte mig lägga barnen och sedan kletade hon i blonderingen på mig. Barnen var hemsk mammig ikväll, framför allt Elliot. Han grät, det brukar han absolut i´nte göra vid läggningen! Hm, mina tankar går direkt till England då jag är borta, tänk om han kommer gråta efter sin mamma ?! ;( <3 p="p">Ska bädda ner mig och kolla på Beck, äntligen!! Ser framemot de!! Hihi.
Dock såååå hungrig. Får se om man unnar sig nånting.. Chips har jag ju. ;)

Har varit den bästa Söndagen på länge! Ute i det sköna vädret, dock blev det stormigt här på eftermiddagen, vet inte vad för en orkan som drog förbi.
Godnatt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar