söndag 2 september 2012

Dagarna på degarna..

Igår var vi bara hemma, åkte på A&H och lite sånt. Hittade såklart en super fin ljusstake, jag skulle köpa knoppar till min "nya" möbel. Men men. ;) Åkte sedan hem och lagade mat.
Efter middagen kom mamma och pappa på en kaffe, och sen lånade dom med sig Elvira hem.
Då jag varit uppe varjenatt nu sen Niklas åkt, dom två första nätterna med båda barnen som bytt av varanadra och sedan har det varit Elvira som verkligen stökat på.. :/ Pjuu!
Så det var snällt av dem.
 
Elliot fick ett chokladägg, och en bil i de. Lycka för honom! ;)
Sen myste vi på och jag la honom strax efter kl åtta.
 
Sen kom bästaste Malin till mig och vi kollade film och åt götta. :)
Kanon trevligt!!
Om 16 dagar åker vi, och om vi längtar då!!
 
Skypade även med syster idag.
Och hon ska kanske få låna familjens BMW jeep medans vi är där.
Fatta och glida runt i den hela helgen! ;) Wihoo!
Håller tummarna!!
 
Idag tog jag med mig prinskorven och åkte och handlade på Coop. Sedan blev det en runda på Rusta för att köpa Pippi film. :) Då kom Malin och Liam och gjorde oss sällskap. :) hiih.
Sedan gick vi på Elgiganten och köpte en Digitalkamera. En Sony. Min har kraschat! Den också! Digitalkamera, HTC:n.. Suck, är säkert nå mera.. :P
Är rätt nöjd med kameran.. 16 mega pixel.. Mer kan jag ju typ inte.. Verkar helt okej.. Men är enda så osäker på sånt här tekniskt.. Magvärk. :P Haha!
 Denna gnälliga lilla grinspik mår inte bra.. Hon bara grinnar, skriker och slänger sig på golvet.. :/ Inge roligt alls, stackars skrutten. :(
Hon får alla tänder. Verkligen alla. Hon som bara haft två uppe och två nere. Fy lilla vännen. :(
Sen rinner snoren och hon verkar så trött och slö.
Inte roligt och vara själv nu.. Kan knappt laga mat eller nånting för hon gnäller och hänger i benen konstant!! Och det smittar av sig på Elliot också. Han blir också mer "mammig" och jollig eller vad man ska säga..

Trodde dom skulle visa nya Beck ikväll????
Men tydligen inte.. Va faan.Suck!!
Får äta kladdkaka och kika på nå annat då. Jag som sett fram emot Beck. :( Jaja.

Gick förbi "vårat" hus idag.. Vill ha!! :(
Hoppas, hoppas, HOOOPPAAAS!
Mäklaren MÅSTE ju ringa i morgon, annars får han med mig och göra!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar