tisdag 4 september 2012

Hoppa i sängen!!


Idag har vi varit på dagis, 09:30-11:00. Och idag fick jag gå och sätta mig i personalrummet.
Elliot protesterade mest, men det gick ändå bra. Dom satt och gungade när jag vinkade hejdå och gick. Så relativt fort glömde dom bort sin mamma.
Jag satt oroligt och väntade i personalrummet. Kunde inte låta bli att springa och tjuvkika i fönstren. Haha! Men det är en sån otroligt bra personal. Jag tycker så mycket om dom allihopa!
Så jag tror det här kommer gå super bra!
Jag är ju dock ett kontroll-freak. Och jag sköter mina barn bäst! Haha. ;) Nedå, jag ska släpa på alla mina behov och krav som jag har.. Lite iaf.
Men man är lite knepig när man blir mamma. ;)
 
Efter de åkte vi hem och lagade mat.
Båda barnen var trötta idag så dom fick sova.
Efter det åkte vi och handlade. Elvira verkade trött och fick utbrott på både stövlarna och regnjackan. De ville hon INTE ha!! Så hon blev av lämnad hos gammelmormorn så tog jag bara med mig Ellepelle, då han ville med och köpa tuggummi. ;)
Fick även med oss Caroline och Linus, så vi var på Dollar, Coop, Rusta och A&H. :)
Fyndade ingenting förutom lite bröd och kronljus typ.
Bra de då jag MÅSTE spara pengar till England. <3 p="p">
Vi fick äta hos gammelmormor idag med resten av min familj. Såå gott! Som alltid. :)
Sedan åkte vi hemåt. Träffade på Patricis och hennes Leia, så jag pratade en längre stund med henne och barnen busade på med grannens hund Jack. Så det var trevligt! :)

Sedan skyndade vi oss in för att göra kväller. Barnen ville hoppa i mamma och pappas (LILLA) säng! Och kan man motstå de när dom tjuter av lycka. Haha. Såklart dom fick hoppa! Sötnosarna!

Stackars lill viran ser alldeles blåslagen ut. :(( Hon har fått ett myggbett under ögat.. Och inatt måste hon ha kliat så det blivit värre, för hon är alldeles röd och uppsvälld under ögat nu också. Eller de var så imorse när hon vaknade. Stackars liten!!

Puss och godnatt önskar vår söta lilla trollunge! <3 p="p">
 
Imorgon ska ju som sagt lill viran vara själv på dagis.
Jag lämnar henne 09:15, och hämtar 12:00. Hoppas de går bra utan storebror!!
Sen ska Elliot undersökas. Hoppas de går bra och hoppas vi/han får riktig hjälp!!
Sen ska jag operara bort hudförändringar, hoppas det går bra!!
Sen ska jag iväg och lämna sv... Hoppas de går bra.. Blää så nervös när jag tänker på de! ;P
 
Men sen så!!
Tänker vi inte göra så mycket mer.
Njuta av att pappa Niklas är hemma. :)
Så nu ska jag försöka städa ihop lite och göra snyggt tills pappsen kommer hem inatt.
 Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar