söndag 9 september 2012

Loppis och lägenhetsvisning.

Idag gjorde jag mig klar och åkta hem till mamma, vi tog cyklarna och cyklade till grannområdet och gick på Loppis. :) Fyndade en hel del faktiskt, mer än vad man behövde. Men roligt åå! ;)







 
Barnen verkar ha feber idag. Har varit trött och gnälligt. Inte roligt när dom är så och inget duger. :/ Men men.. Kan ju inte vara särskilt roligt för dom heller.
Stundvis håller dom ju humöret uppe riktigt bra faktiskt. Här kommer Elvira och tokar sig som vanligt. ;) Våran lilla spexartjej! ;)
Kan alltid få en glad, alltid. Hon är verkligen en liten ängel, en glädjespridare. :)
 
 
Elvira ville att mamman skulle ta på sig brillorna, och jag förstår ju varför hon skrattade..
HAHA! Herregud hur man ser ute. ;D
Men, de bjuder jag på!
Elliot har springmatch. Han blir ju alltid så nipprig när han får feber. Inte som mina kompisars barn som ligger och myser i soffan och kollar film, och kanske till och med somnar i soffan. Nej nej, inte våran lilla prinskorv. :P

Extra skor har jag hittat åt barnen. Perfekt till dagis slipper dom "förstöra" sina vita nike-skor.
Super fina skor!
 En vinterdress till viran. Verkar vara kanon varm och skön! Perfekt!
 Eftersom hon är så förtjust i Hello Kitty passade jag på att ladda upp med lite såna tröjor i en storlek större. :) Hon blev glad. Hennes "maja", hihi.
Hon fick även en super söt docka!! Det är en pojke, haha. Men hittade så söta kläder till honom/henne. Hukla och gammeldags klänning! Super fint!!
 En My little Ponny som låter, eller den pratar. Och så ett teleskop till, ett sånt där man lyssnar på hjärtat med. En febertermometer och en sked. Barnen tyckte den var rolig! :)
 Verktygslåda med lite allt möjligt smått och gott.. Kul så barnen kan vara med och hjälpa sin pappa. ;)
Och så två lite större bilar. En röd och en blå.. Elliots favoritfärger. :)


Var även ett par här och kollade på lägenheten, igen. Tror dom är rätt sugen på den! Så det känns kul. :) Bara hoppas vi får huset så alla blir nöjda och glada. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att Niklas kommer hem igen. Ska väl mysa ner oss vid tv:n då men nå götta.
Har inte orkat promenerat nå idag.. Så nu går man in i den gamla skit vanan igen. Suck på mig! ;)
Men jaja. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar