lördag 15 september 2012

Små trollen ute! :)

Elliot är inte nöjd på sin mamma.. får inte har sin Cat grävmaskin ute och gräva i sanden med.
Känns lite taskigt. Men den går ju sönder då! Och sen skulle vi åka bil till mormor och morfar för att sen vara ute i skogen!
Men ack så fin han är min lilla kille! :)
Och här är min söta solstråle, som snabbt kan bli ett litet åskmoln, men oftast är lätt att lura tillbaka till solstråle och att vara glad. :)
Köpte pizza idag med mamma och pappa.
Köpt en svart Kaxs overall till Elliot, en extra.
Köpte även två lampfötter, säger man så? Lampfot = Lampfötter ? Lät inte riktit klokt!
Ajja. Super fina med änglar, såklart!! Ska fixa bild på dem. Jag tänker räkna med att få huset nu. <3 g="g" p="p" rna="rna" s="s" vill="vill">
Åkte till Monica med det största packetet nånsin. ;) Haha, ne men typ! Inte lätt att få med i bilen inte.. Hiih. Men de var hon värd. En utav de bästa 20-åringarna nånsin!! :)

Nu ska jag slå mig ner i soffan, i min ensamhet.. Stackars mig! Faktiskt. Bara sa att alla vet, det är INTE kul att sitta själv fredag-lördag-söndag. INTE alls! Men men..
Klag-o-gnäll-Jenny ska nu sätta sig och dricka Loka.

Gokväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar