lördag 15 september 2012

Tröttis mamman med påbörjad packning!

Jag känner mig så trött och sliten.. Blääää, för de!! Och ont i halsen har jag, på ena sidan.. Ååh, rumpa!! Känner att jag inte har någon stubin när det gäller barnen heller, tänder direkt.. Fast när jag tänker efter så göra jag faktiskt inte de.. Jag tjatar och eltar i en massa, och samma och samma.. Tillslut brister det! Och det tror jag det skulle göra för vem som helst..
Men men , jobbigt att ständigt behöva vara arg och iriiterad på sin små klimpar.

Men Elliot är verkligen i världens trots! Han förstår inte heller när jag är arg och menar allvar. Han bara skrattar och skruvar sig.. Så nipprig! Förstår inte vad det är för fel?!
Elvira och Elliot tjuvnyper varandra titt som tätt och tjivas om samma saker och det som den andre hade vill den andre ha.. Triggar igång varandra till sattyg!!

Nog om de.. Bilden ovan är på min ring jag köpte förra veckan.
Sen har jag försökt dekorerat och snyggat till naglarna. Men ska göra om dem tills England. :)
Håller på och försöker börja med packningen, men de är inte lätt med två små barn!
Sen tänkte man ju att man kan passa på när dom sover eftermiddag.. jo hej du! Elvira har ju tagit över vårat rum med garderoberna. Suck!
Men har tittat på smycken och skor, för sånt behövs ju också packas ner! Ska tävtta tygskorna så man kan ha dem på tivolit, Thorpe Park. Kollat hemsidan, och det ser helt GALET ut!! Men jag är sååå redo! Hehe.

Ska fortsätta rota bland skorna.
Kanske bära in den större väskan från förrådet.
Får se om det blir bärplockning efter att barnen sovit, med min fina vän Malin. Och så våra toook söta barn!!
Hoppas de! Vore mysigt att få komma ut i skogen lite. :) Annars åker vi till mormor och morfara och går upp till vattentornet eller nå.

Hoppas ni har en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar