fredag 14 september 2012

Fredagsmys i onepiece!

 
 Flickan med en massa tok-idéer, de är min dotter de..
En riktig liten spexare! ;)
Kom hon glidandes på ett blöjpaket.. "Brum bruuuum" och skrattade som en tok.
Såklart så hann jag ju inte med och fånga de på bild utan här sitter hon och funderar lite istället.
Funderar ut nästa rakartyg.. ;)
Och de blev att riva ut alla blöjorna på golvet.. Haha!
Skratta eller gråta. ;)
 

 
 
 
Fredagsmys!! Och då är det mys i onepiecer som gäller denna regniga dag!
Fredagsfin är man också, med toffs i håret. Får se hur länge den sitter kvar. ;)
 
 
 
Har så duktiga barn!!
Mamma är så stolt över Er!





 Världens finaste Elliot berättar om när han spottar och spolar bort "tand-kusarna".
Prinsen!


 Och här är mammans lilla ängel. :)
Sötast!
 Elvira lyckades slå sönder ett glas här på morgonen. Var små glas-splitter överallt. Aah, de ger en lite panik. Och dom där runda små, mjuka barn fötterna springer ju överallt.
Så fram med dammsugarn och sedan blött papper.
Lämnade på dagis. Det gick sämre idag. Elvira började gråta och riktigt tog tag i mig och vrålade "mammaaaa!", sedan började också Elliot. Så två stycken skrikande och vrålande små E:isar lämnade jag idag med gråten i halsen.
Känns så ruttet att lämna dom där och sen åka hem och inte göra nåntin. Men men, jag ska storstäda av nu! Sen ska jag hämta hem dem lite tidigare. :)

En fröken ringde nyss och berättade att det hade gått bra bara jag hade åkt.
Elliot satt i soffan nu och myste med nappen och snutten, och Elvira var i full fart med lekandet.
Så det känns ju ändå skönt. Super bra personal som ringer! Tack för de. :)

Skönt att det är helg så vi kan vara hemma och göra de vi vill i två dagar nu. :)
Återkommer senare! Nu ska jag sätta upp håret, dra på mjukiskläder och dra igång dammsugaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar