söndag 16 september 2012

Underbar förmiddag ute i solen med kompisen Linus! :)

Cyklade till lekparken med barnen, efter lite fb chattande med Caroline. Då min HTC är knas och ska skickas in IGEN och den jag lånat av mamma inte tar emot sms:en längre. Suck!
Tur man på nå vis kan få kontakt! Bestämde oss iaf för att ses! Ett måste ju! Åker snart till England, så ville hinna träffa min vän C innan de. :)
Barnen villa såklart gunga! Så vi kastade oss i dem och väntade in våra vänner. :)
 Sedan grävde vi lite också. Det är ju såå roligt att få lasta och köra maskinerna!
 Sötsnuttan gräver och gräver!
 Elliot är så inni i sitt lekande, så han får man lura att titta upp lite och in i kameran.
Fy mamman! Inte störa barns lek, men vadå.. Han återgår till leken på två sekunder, så gäller att vara snabb med kameran!! ;)
 SÖTNOSA!!
Och underbara höstsol!!! :)
 Och så kom Linus! :)
 Och mamma Caroline. :)
 Busviran är på G! ;) Hiih.
 Världens finaste Elliot lyckades jag fånga precis när han kastar sig ut i rutchkanan! ;)
Roooooligt sörru!
 Vart är du viran ?!
Stor mössan. ;) Hiih.
 Busarana Bill & Bull. ;) Hiih!
Så roligt när dom skojjar och leker så sött ihop!

 Svårt att hinna fånga lintussen-Linus på bild. ;)
Snabb satan! Hiih.
 Woop wooooop! Vrålar viran. ;D
Haha, nedå! Men så sööt. Vilda unge!
 Kan inte låta bli.. Världens finaste! Så himla pluttinutt SÖT!
 Coolingen Ellepelle. ;)
 Vet inte varför den här bilden fick komma med.
Jag gillade den på nå vis. Dom sprang så roligt grabbarna och slägnde sig och busa.
Lite små härlig bild ändå. :)
 Caroline kämpar också med att försöka hinna få kort. ;)
 Margot Jenny Elvira Catharina
Bengt Erik Elliot
 
Älskade små godingar!!
 
Tackar för en super trevliga förmiddag.
Lite sol, bus, lek och prat behövde jag som start på denna dag! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar