torsdag 31 mars 2011

Ännu en dag i bilder + Badbollsmagen v.32

Elliot äter frukost.

Riktigt tokig idag, ostmonster! ;) Sedan lekte vi en massa på förmiddagen och eftermiddagen. Elliot bygger helt själv med "hinkarna". Och det har han aaaldrig tidigare haft tålamod med. Men nu koncentrerade han sig och var såå duktig!!
Var iväg och handlade med min förvirrade mamma. ;)

Hiih. Men märker ju vem jag fått virrigheten och flumheten av.. Haha!

Fick den här fina kronan att ha ett ljus i. Söt, söt!

Eftermiddagen tog vi oss en dusch.

Stod och gjorde grimarser i spegeln.

Men så fort kameran kommer fram blir man gravallvarlig.

Men han är ju så söt ändå!Gohjärtat!



Här har vi magen v. 32 nu då..
Inoljad, känns ju som om hela magen ska spricka ibland.

Och speciellt när de lilla busfröet trycker ut stjärten allt vad h*n har.

Syns min högra sida är lite mer "utspänd", alldeles under revbenet.
Revbenet känns som ett enda stort blåmärke. ;b
(alltås vänster sida på bilden)


Badbollen! ;)

Älskar verkligen magen.

Trots bristningarna, trots tyngden, trots att den är liiite ivägen.

Jag försöker njuta av den,

eftersom det kanske är min sista graviditet eller på en väldigt lång tid framöver i allafall.

Men vill gärna träffa den som befinner sig därinne.

Börjar bli riktigt, riktigt nyfiken på h*n.

Sen är det ruskigt tungt.

Och så är man stor och ovan tyngden och man blir slut bara av det..



I morgon ska jag träffa fotografen kl:10.

Usch, va tröttsamt. ;) Vi som älskar morgonmys!

Åker med E till hans mormor på jobbet, så hon skulle stolt gå och visa upp honom för hennes kollegor vad det lät.. Haha!


Godnatt!

1 kommentar:

  1. Ja, superfin :) Jadu, jag vet faktiskt inte. Vi fick den som en överraskning på posten så jag har ingen aning om vad det är för storlek :P Fråga Karin :)

    SvaraRadera