torsdag 10 mars 2011

Gulliga Ni, HJÄLP!

Ja, jag letar och letar.
Funderar och funderar.
Skulle inte Ni kunna hjälpa mig/oss att komma på nå fina namn till vår lilla bebis?

Självklart har vi redan vår favoritlista.
MEN, tjejnamn är såå svårt.
Har ingen riktig favorit, förutom Holly/Hollie, Thilde, Elvina eller Elvira.
Vill ha några mer förslag, så snälla skriv in några som passar med Elliot. :)
Har redan ganska klart för oss vad h*n ska heta om det blir en kille. Men gärna förslag på det också!

Så bomba oss med namn, snääälla?!

3 kommentarer:

  1. Åh, det är ju så svårt med namn! Vi hade ju bara Tristan :P Och funderade på Ester ifall det var en flicka.. Så kan tyvärr inte komma med så mycket förslag =/

    Ja, jag hoppas verkligen att Backstugan är så bra som man hört :D Kommer inte riktigt ihåg när vi ställde oss på kö där.. Kanske i somras, i aug någon gång.. Men kommer som sagt inte ihåg.. Hoppas ni får plats där med, så kanske du kan ha honom på dagis trots att du inte är så förtjust i det. Och Elliot och Trisse får leka med varandra :D Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gav upp det där med att få tillbaka min gamla kropp nu efter andra :P haha.

    Tjejnamn är toksvåra att komma på, det håller jag med om. Men jag gillar Astrid :P

    SvaraRadera
  3. Så svårt det där med namn. Man ändrar sig hit och dit. Men de namn ni har är ju jättefina :) Men sen gäller det ju att bestämma sig för ett utav dem också ;P
    Googla på namnsidor, det brukar jag göra då kan man få lite förslag iallafall :)

    SvaraRadera