lördag 26 mars 2011

Vecka 31+4.

Ja, tiden rullar på.. Ibland alldeles för fort..!
Fattar inte att det snart är dags för denna lille/lilla att komma ut. Hjälp vad nervöst! ;)
Blir det som med E så kan ju det ske om snart fyra veckor.. Oj oj. Inget är klart kan jag lova Er. Massa som behöver göras!

Idag har varit ännu en lugn, mysig dag. For till min familj för att låna garaget. Kollade och gav BMW:n lite extra kärlek. Niklas iaf, jag och Elliot var inne och myste på med mormor och moster! Elliot sov sedan i vagnen medans vi satt och solade på altanen. Fy faan vad det blåser! Inge vidare alltså.. Det här är bland det värsta vädrena jag vet. Hellre får det vara kallt, regna eller nånting annat, bara det inte blåser så här hemskt! Men det är ju lite bra också. Bidrar ju otroligt mycket till all tining av snön. Och det gillas!
Vill ha fram marken och det vackra, gröna gräset! :)



Hade tänkt gå hem till familjen Kyllers nu på kvällen. Men jag har och är så oootroligt trött idag. Så det blir mys! Vi gillar mys, är riktigt tofflor! :) Kalla oss tråkiga, det gör inget. Vi trivs så otroligt bra med varandra så det tycker vi bara är positivt! :b

Elliot och jag har duschat tillsammans ikväll, vilket också är hur mysigt som helst.
Hade älskat om vi haft ett badkar, men man får göra det bästa av situationen. Vi sätter oss på golvet och låter det "regna" över oss. :b Niklas skickade vi för att köpa choklad. Åh, älskade Marabou! Vilken drog! Vilken dille jag har på det nu. Alltså jämt egentligen, men nu är det EXTREMT! Jag kommer bli smällfet! Men, det kanske det är värt. Ska ju försöka bättra mig.. Nån gång.. Nån dag..


Denna söta lilla potatis dök up idag när familjen lagade mat.
En troll potatis!
Jag och syster tyckte den var för söt! Den vinkar till och med. ;D

Bebis bråkar på alldeles för mycket nu. Har en massa sammandragningar också.. Och det känns vill jag lova. Lillen/lillan krossar ofta mina organ nu om dagarna. Stark liten krabbat, precis som sin storebror! Hicka hade h*n idag också, så hela min familj fick känna. ;)

Lillebror höll när den sprattlade runt förfullt och liiiite läskigt tyckte han nog det var! Haha.
Gammalbild på min kära familj. Älskar Er! :) vi är ju så lik varandra, hiih.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar