tisdag 29 mars 2011

Några rader om nånting..

Vet inte vad jag ska skriva egentligen.. ?! Haft en kanon mysig dag med grabbsen.

Sovit och vilat i massor, iaf jag och Niklas.

Elliot har inte sovit nånting på hela dagen..

Han får en massa tänder, så tror det har mycket med saken att göra.

Två stora tänder uppe på vardra sidan, och så två fram nere, bredvid de två små han redan har. Ont, ont!

Men inte är han sur/gnällig/grinig för de inte.

Vill bli buren lite mer än vanligt och mycket mys och knäsittning.

Men det tackar man ju inte nej till! :)

Bärningen är ju lite, lite jobbig. Men jag tycker faktiskt att det gått rätt så bra! :)


Mamma kom hit och lekte med Elliot så jag och Niklas fick handla lite själva.

Eller jag handlade, Niklas gick och pratade i telefonen med Jonken. Killar, suck! ;b


Eftermiddagen myste vi i soffan och lekte med E tills det blev dags för Niklas att åka ner till Malmö. :( Usch vad veckorna går fort!! Längtar redan enormt mycket edter honom!


Veckan ser ut följande:

Onsdag: Pappa 49år! :D Kanske åker förbi Caroline och Linus en sväng på dan. Sedan barnmorskan klockan 15:30. Då får Elliot vara med mormor och moster!

Torsdag: Träffa mamma eller kanske Bea och pojkarna?!

Fredag: Träff med fotografen. Kanske lek med Therese och Tristan?!

Lördag: Gävle med mamma och bror?! (vet att dom inte vill ha mig med) Hiih! Dona med nybilen. :D

Söndag: Mysdag, hoppas jag! Känns som om det är nånting, men kommer inte på vad. :) Ska gå och lägga mig nu.


Tv11 är ju som bortblåst, så inge Big Brother för min del.. Snyft! Men lika bra är väl kanske de?! Så man får tillräckligt med sömn, haha.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar