lördag 5 mars 2011

Coolingen drar till fjällen.

Min familj var hit för ca 1 timme sedan och hämtade lill grodan.
Nu fick jag den här bilden av syster, hiih!
Så nu är dom på väg. Fjällen, se upp! ;)
Mammas älskade lilla sötnos!
Är så jobbigt att lämna bort honom.
Men samtidigt känns det lite skönt nu.
Jag plockar, utan att någon river ut det direkt.
Jag torkar och plockar i diskmaskinen utan att någon hänger i benen.
Jag ska snart till att dammsuga i lugn och ro.
Sedan duschen, huuuur länge jag vill.
Och sen sminka mig i evigheter!
Självklart byter jag mer än gärna bort allt det här för Elliot. :)
Men en enda dag, så här ibland, det är man värd att få njuta av.
Vi åker ju upp ikväll till honom. :)
Ja, som sagt. Nu står städning på schemat.
Sedan duschen, och sminkning.
Är även vrålhungrig så nånting kanske man skulle ha ätit?!
Sedan ska jag och ta ut pengar till flickorna som fixat mat tills ikväll.
Och sen hämta älsklingen på stationen. :)
Sedan blir det hämta Johanna, Carina och kanske Sophie?!
Så åker vi hem till Anna för exotiskplanka och prat. :) Mys!
Sedan hem och så packar jag och Niklas oss iväg.
Sitter och lyssnar på "Jockes musik" nu.
Har även bränt en skiva till bilen...
Nej, nu ska jag sätta fart!
Ha en toppen helg allesammans.
Jag kanske återkommer under "semesterveckan". ;)
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åhh, avis på er. Skulle också vilja vara i fjällen.
    Ja riktigt nära, åtta dagar kvar. Men det känns så länge, och tänk om jag behöver gå över. Har inte det minsta tecken om att något ska vara på G heller. Men bara vänta och vänta. Förr eller senare kommer den.

    Ja, dags att byta till en liten större. Letar en Passat, Audi A6 el A4 eller en volvo v70 :) Kollade på en idag men det var bara skrot så det är bara leta vidare och hoppas på att hitta någon.
    Ha det så mysigt i fjällen :)

    SvaraRadera