tisdag 15 mars 2011

Helgen. :)

I Fredags kom vi hem från fjällen. Var bara att byta om på Elliot, göra välling och lägga honom. Fast först en massa mys med Maja (vår katt). Guud så söta dom är med varandra! Ellior bara tjöööt av lycka, hiih. Försökte lyfta henne, gosa, krama, allt. Sen när Maja ville gå och äta mat ställde sig Elliot och skrek av besvikelse. Haha, lillgubben.
Vi var dock inte lika glada på Maja. För hon gav oss liiiite extra tvätt. Hon hade nämligen kissat och bajsat i våran säng. Och det fick min stackars mormor ta reda på..
Men sa att hon skulle låta tvätten vara, tur det hände samma dag som vi åkte hem.. Suck! Fick man en massa extra tvätt! Tack Gud för att man har tummlare!

LÖRDAG
Lördagen spenderades på stan med mina två älsklingar, Niklas & Elliot. :)
Köpte en amnings BH, enbart för att det var bra pris 199kr, och fanns bara en storlek kvar av "min" storlek. Niklas provade en massa jeans på Pepes, men inga dög. :b Sedan somnade Elliot i vagnen så då bestämde vi oss för att luncha lite på stan. Myspys! Gick på Krokanen.
Sedan åkte vi hem till min familj på Ren. Visade Niklas syskonvagnen. :) Så fick Elliot sin lunch där. Sen åkte vi hem, jag gjorde en äppelpaj, sedan gjorde vi en potatisgratäng och fläskfilé. Mums! Det gick åt. Hela familjen åt som djur. ;b Haha.
På kvällen kom Jocke och Helen hit till oss och vi kollade Melodifestivalen. Eller vi kollade inte så mycket, pratade mest. ;) Men såå trevligt! Är ju så sällan man ses, så man har en hel del att prata om då. Hoppas det blir fler gånger, snart! :)

Gamla bilder på Helen, mig, Niklas och Jocke. :)
Vilka roliga tider!!


SÖNDAG
Söndagen blev det en massa slö och mys. Precis som söndagar ska vara! Vi åt frukost i lugn och ro, och lääänge. Sedan sov Elliot och Niklas pysslade om mig i soffan. :) När Elliot vaknade åt vi lunch och sedan tog vi bilen till Växbo, där var det race på isen. Jocke, Niklas och Peter körde som galningar. Helen, jag, Elliot och Izza (hund) stod och tittade på. Men blev bara en super snabbis för vår familj. För sedan var det dags för middag hos svärföräldrarna. Där var också Niklas moster och man, Niklas kusin och kusin barn Emma.
Här kommer lite bilder på E som äter paj (efter lunchen) och sedan river han ur min garderob (som vanligt). Men denna gång har han dragit ut hela strumplådan och satt sig i den. Rackarunge!! ;D

Sen ser han ju så gullig, snäll och oskyldig ut. Mammas lilla ängel!!
Jag Älskar Dig!!



1 kommentar:

  1. Kommer i dem gör jag men tight sitter dom.. Men i sommar sitter dom förhoppningsvis lite bättre :)
    Gör kakan i en sockerkaksform! Den är grym! Är jag extra chokladsugen brukar jag ha i lite extra kakao, mums! :)

    Söta bilder på Elliot föresten ! :D

    SvaraRadera