onsdag 23 mars 2011

Nicko är hemma.

Ja, äntligen är Niklas hemma.
Hela familjen är samlad.
Och ingen trivs bättre än lille E.
Skulle egentligen ha filmat jättemysningen som Niklas och Elliot hade i morse i sängen. Helt otroligt! Var det sötaste jag sett.
Jag gick och hämtade E på morgonen, berättade lugnt för honom att pappa var hemma. Vi smög in till vårt sovrum och Elliot blev överförtjust när han såg vem som låg där.
Slängde sig raklång över Niklas bröst, och låg där länge, länge. Ibland tittade han upp på Niklas ansikte, såg ut som han ville konstatera säkert att "ja-a, det är min pappa!".
Mina älsklingar!! Hiih.
Men blir lite, lite avundsjuk. Vill också ha sånt mys! ;)

Idag har vi handlat lite på Kvantum.
Käkade Sibylla mat för att JAG ville ha det, jag (?!). Det var inte så gott som jag tänkt.
Är sugen på nånting.. Men kan inte komma på vad?!
Är det inte psykande?!
Jag äter därför allt.. i hopp om att det ska vara just det jag saknar och är sugen på. :b Haha.

Jaja, får se om jag får med mig grabbsen på stan sen. Det behövs byxor till lille E. :)
Annars kanske vi tar det i morgon, om jag inte ska färga mitt hår då.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan medans E sover. :)
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar