måndag 21 mars 2011

Torget.


Elliot idag vid vår sena lunch. Blev lite galet med sovningen idag när Elliot tog sovmorgon till åtta. Men skönt var det för mamman som legat vaken sen fem.. Förstår inte varför det ska vara så svårt att sova?!
Tur jag har Elliot i mitt liv, som alltid finns där, lyser upp tillvaron och visar mig att det finns en mening med livet.
Klädde oss och åkte till mormor och morfar, där vi hade pulkan. Tog oss en liten promenad i det underbara vädret! Lillkillen sitter i Bollnäsmössan och styr dit vi ska (pekar riktningen). ;)
Åt middag med familjen, sedan fikade vi lite och åkte ner på stan.
Tackade av Bollnäs spelarna för detta fantastiska år! Det var dom värda. :)
SVT var där och filma, så måste väl kolla det klippet sen.
Nu sitter jag här, super trött. Tänkte titta runt lite.. Sen ska jag nog ta mig en varmdusch. Bädda ner mig i sängen och kolla om det är nå bra på tv:n. Får se om man orkar vänta tills Big Brother.. Hm. :b
Får se vad man hittar på i morgon. Nånting kanske man skulle ha gjort.. Mamma ska till ett medium. ;o Spännande! Så måste åka och prata lite med henne efteråt iaf.


Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar