tisdag 1 mars 2011

MVC och handling.

Här är bild på våra väskor som vi köpt till fjällen. Niklas (den mellersta) använder även sin till jobbet. Eftersom han flyger till Malmö.
På tal om det så åkte han efter middagen idag.. :( Känns jätte tomt nu!
Som tur var tittade pappa/morfar in till oss och lekte lite.
Sedan blev det bad och då kom också morbror Jakob och mamma/mormor. :)


Idag på förmiddagen hann vi med lite shopping.
Blev solbrillor åt pappsen, som han kan glänsa i fjällen med.
Två pyjamas t-shirtar till mamman, kan också behövas eftersom magen börjar bli så stor nu.
En pyjamas med "rock" till våran lilla race-rock kille, och så en body. Dock kan det hända att det är en tjej body. ;) Haha. Jaja, sak samma! Kan vara bra att ha nu när vi ska till fjällen. Om det är kallt, så det inte åker upp och blir en "glipa" vid ryggen.
Sedan fick den lille i magen en sovpåse. Så söt. :)
Och mamma´s lillkillen fick en mugg. Fast har varit mycke pappa´s nu några dagar. Så får se hur han klarar sig med "bara" mamman.





Var ju också till MVC idag. Jag har gått upp till 67kg nu, haha. ;b
Järnet hade dock gått ner, och jag känner att jag är såå mycket tröttar nu igen!
Så fick inte slarva med järntabletterna!
Hjärtljuden låg på 155 och magen hade vuxit till 27cm. ;) Den ni!
Kollar nu på Sofias Änglar, fast jag inte skulle göra det. Gråter ju så förbannat!
Jaja. Har mumsat lite vid tv:n, som alltid.
Duschat har jag också gjort, och det var skönt!
Följer bandyn. Spännande, spännande!
Ne nu ska jag gå tillbaka till tv:n. Sen blir det nog sängen, såå trött! Och i morgon är man själv igen. Så bäst man samlar energi till det.
God natt!















1 kommentar:

  1. Vi är nöjd med våran.. Tycker inte att den är speciellt svårstyrd iaf. Sen känns det rejäl också. Beror ju lite på var man använder vagnen och så också. Våran köpte jag utav min syster som köpte den med en ägare innan. Tror det är en -04 eller -05, kommer itne riktigt ihåg. Men det finns gånger då jag känner att det vore bättre med en vagn när dom sitter på rad och inte i bredd, vagnen känns ganska bred :S Men men, man får väll skylla sej själv som skaffar 2 tätt ;) haha.

    SvaraRadera