måndag 28 februari 2011

Denna vecka ser väl ut såhär..

Ringde och pratade med min barnmorska idag, efter mycket tvekande och funderingar.
Men mamma och Niklas peppade mig tillsist till att ringa och "bråka".
Sa att jag gärna skulle vilja bli undersökt så att jag kan släppa det här nu, och så att Niklas kan åka och jobba i morgon utan dåligt samvete.
Hon kollade då upp Gävle, som var fullbokat denna vecka.
Hon bad mig då ringa Hudik på eftermiddagen, eller åka in akut till Gävle.

Men nej, så "akut" känns det inte.
Jag får ta det lugnt och försöka vila när jag känner att jag måste det istället.
För nu måste vardagen rulla på som vanligt!

Denna vecka är väl rätt så fullbokad, tycker jag.
Måndag: Elliot fotografering, handla resväskor.
Tisdag: Barnmorskan (MVC), Niklas åker till Malmö igen.
Onsdag: Fortsättning på fotografering (?!)
Torsdag: Fortsätting på fotografering (?!) Packa inför fjällen.
Fredag: Begravning
Lördag: Tjejmys med exotiskplanka hos Anna.
Söndag: Fjällen.


Kollat Halv Åtta hos mig, och tittar på Familjen Annorlunda nu.
Niklas har kommit till soffan för lite kvällsmys, men byter såklart kanal! Morr!
Ska väl kolla Det Okända sen också, och kanske Big Brother?!

Har haft besök här på kvällen.
Elliot sov ca tre timmar nu på eftermiddagen, jobbigt att vara fotomodell. ;)
Sen när han vaknade upp var det typ fullt hus här.
Först kom Niklas pappa, sedan min farmor och farfar, pappa och bror, och till sist kom också Niklas mamma. Så var fullt ös här ett bra tag.
Helt färdig nu. Tagit mig en snabb dusch, men huvet värker och snorig är man. Fy. :b

Nyfiken att se hur Caroline, David och Linus fått det som Bollnäsbor. ;D Kanske tittar förbi dem någon dag i veckan! :) Hihi.
I morgon åker Niklas, tråååkigt! Men vi ska ta det lugnt, packa och dona lite till vår efterlängtade fjällenresa. Så denna vecka kommer gå snabbt. Sen bär det ju av till fjällen. Hoppas på en massa sol och vila, så man kan samla på sig en massa energi inför den kommande förlossningen. Ska bli så skönt! :)

Våran vagn skickades idag. Yeeey! :) Ska bli roligt att få den.
Ska även ringa Barnens Hus och fråga om vi inte kan få Elliots nya vagn liiiiite tidigare. Isf sticker vi till Söderhamn och hämtar den.

God natt med er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar