fredag 18 februari 2011

En trötter.

Är inte så mycket piggare idag.. Rackarns! :(
Men men, ska göra mitt bästa ändå.
Elliot och jag har ätit frukost, bäddat, tvättat och plockat lite.
Nu sover han sin förmiddag. Tänkt vila jag också, men plockade undan en massa i köket och hängde en tvätt. Sen har min kära syster ringt på en barnvagn åt mig, gullhöna! Men när jag ringer så är det självklart inge svar.. Vad har jag gjort för ont?!

Ska fortsätta dricka min tranbärsdricka.
Sedan måste jag och E åka på Dollar, köpa kuvert. Sedan ska vi posta en massa papper åt pappan. Kanske blir en tur på Elgiganten också, då jag upptäckt att Elliot rivit bort plastskyddet på touch-skärmen. Och det blir inte det lättaste att hitta. Så blir väl bara att köpa ett nytt då.. Och det går ju på 199kr, så ni vet. Och det tycker jag är DYRT! Inget jag vill punga ut med nu iaf. Jaja, kanske springer in på Rusta också om vi ändå är där. Får se.

Ska orka mig iväg först och främst.
Sovit värdelöst inatt.. Fullmåne berättar min kloka mor.
Usch! Jaja, ganska negativt inlägg. Förlåt. :b

Ikväll kommer min familj hit och hälsar på mig och E. Vi ska baka pizza.
Seda blir det väl en massa mys. :)

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar